Η Scuderia αναγκάστηκε να κάνει συμβιβασμούς στην προετοιμασία της για το GP Σαουδικής Αραβίας αυτού του τριημέρου, 2ου φετινού γύρου της Formula 1, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ βγήκαν 15 λεπτά πρόωρα από τα μονοθέσιά τους μετά από επαφές με τα προστατευτικά τοιχία των στροφών 4 και 13 του σιρκουί του αραβικού λιμανιού.
Όμως, το γεγονός ότι ο Μαξ Φερστάπεν επικέντρωσε το τέλος την προσοχή του τις συστοιχίες γύρων με τη μέση γόμα σήμαινε ότι ο πρώτος χρόνος που είχε πετύχει ο Σαρλ Λεκλέρ στο ημίωρο παρέμεινε μέχρι τέλους.
Μάλιστα, ο Μονεγάσκος ήταν ο μοναδικός από τους πρωτοπόρους της Ferrari και της RBR που πρόλαβε να κάνει στο μέσον της διαδικασίας έναν γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα. Μέχρι τότε, οι πρωτοπόροι επικεντρώθηκαν σε συστοιχίες γύρων με τη μέση γόμα, κατά τη διάρκεια των οποίων ο Φερστάπεν ήταν δύο χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του Λεκλέρ, και οι Σάινθ και Πέρεζ ένα δέκατο πιο πίσω.
Τότε, ο Λεκλέρ τοποθέτησε τη μαλακή γόμα και ανέβηκε στην κορυφή των χρόνων με χρόνο 0,140 δευτ. από τον Ολλανδό της RBR. Ο Φερστάπεν βγήκε επίσης σύντομα με τη μαλακή γόμα, αλλά δεν κατάφερε να κάνει γρήγορο γύρο λόγω της ακινητοποίησης της Haas του Κέβιν Μάγκνουσεν σ στην άκρη της πίστας και της περιόδου εικονικού οχήματος ασφαλείας.
Για δεύτερη φορά στην ίδια μέρα ο Δανός και η αμερικανική ομάδα ήταν οι άτυχοι και αυτών των δοκιμών, τώρα λόγω απώλειας της ισχύος του κινητήρα της Ferrari. Είναι άγνωστο αν το πρόβλημα αυτό σχετιζόταν με το υδραυλικό ζήτημα που αντιμετώπισαν στις πρώτες δοκιμές.
Αμέσως μετά το τέλος της περιόδου του Virtual Safety Car, στους αμέσως επόμενους γρήγορους γύρους του Λεκλέρ και του Σάινθ, με τη μαλακή γόμα, ήρθαν οι επαφές των δύο Ferrari με τον τοίχο, στον ίδιο γύρο και με διαφορά λίγων δευτερολέπτων.
Δεδομένου ότι οι Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ της RBR έστρεψαν την προσοχή τους στη μέση γόμα μετά το τέλος της περιόδου του εικονικού οχήματος αφαλείας, η πρώτη τετράδα δεν άλλαξε. Και πίσω από τον Φερστάπεν, οι Σάινθ και Πέρεζ ακολούθησαν στα δυόμισι ως τρία δέκατα.
Αν και οι χρόνοι στην κορυφή λόγω όλων των συμβάντων δεν ήταν και τόσο ενδεικτικοί, η Mercedes πλησίασε με τον Λιούις Χάμιλτον στα τεσσεράμισι δέκατα το χρόνο του Λεκλέρ, πριν στρέψει την προσοχή της στο τέλος στις συστοιχίες γύρων με τη μέση γόμα.
Όσοι πάντως ήλπιζαν σε έναν γρήγορο γύρο στο τέλος με τη μαλακή γόμα, έχασαν την ευκαιρία λόγω της ακινητοποίησης στην άκρη της πίστας της Alpha Tauri του Γιούκι Τσουνόντα, έπειτα από νέο μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε η ομάδα.