Ο Κάρλος Σάινθ σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Βραζιλίας -20ού φετινού αγώνα της Formula 1- με διαφορά περίπου ενός δεκάτου του δευτερολέπτου από τον Σαρλ Λεκλέρ και τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, που χωρίστηκαν από 25 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο Ράσελ πέτυχε, μάλιστα, αυτό το χρόνο με τη μέση γόμα, αφήνοντας υποσχέσεις για την ταχύτητα της Mercedes W14 αυτό το τριήμερο. Η ομάδα του Μπράκλεϊ τρέφει ελπίδες ακόμη για νίκη αυτό το τριήμερο, καθώς το Ιντερλάγκος ταιριάζει στον εκτενώς αναβαθμισμένο μονοθέσιό της.

Όμως ο συναγωνισμός ενόψει των δοκιμών κατάταξης παραμένει ένα μυστήριο, καθώς ο Λιούις Χάμιλτον έμεινε στη 12η θέση με τη μέση γόμα -σε αντίθεση με τους πρώτους που έκαναν γρήγορους γύρους με τη μαλακή- και οι οδηγοί των Red Bull και McLaren βρέθηκαν στις τελευταίες θέσεις καθώς οι ταχύτεροι γύροι τους σημειώθηκαν με τη σκληρή γόμα/

Σκοπός των τελευταίων ήταν να συγκεντρώσουν δεδομένα με τις σκληρότερες γόμες, καθώς ο αγώνας Sprint αυτού του τριημέρου δεν τους δίνει τη δυνατότητα άλλων δοκιμών για να προετοιμαστούν για τις συστοιχίες γύρων του αγώνα – όπου οι σκληρότερες γόμες μάλλον θα είναι και οι προτιμότερες.

Ο Φερστάπεν ήταν αρχικά ταχύτερος με τη σκληρή γόμα, με 25 χιλιοστά από τον Πέρεζ και ένα δέκατο από τον Ράσελ. Στις αρχές της διαδικασίας ο Φερνάντο Αλόνσο είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό Aston Martin AMR23, στο πρώτο του μάλιστα σετ με τη μέση γόμα.

Την ίδια στιγμή, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο έμεινε για 15′ καθηλωμένος στα πιτς λόγω ζημιάς στο δάπεδο της Alpha Tauri, ενώ οι Λάντο Νόρις και Νίκο Χούλκενμπεργκ είχαν μια επαφή 25 λεπτά πριν την καρό σημαία. Αυτά ήταν εν πολλοίς τα μοναδικά συμβάντα των δοκιμών, που κατά τα άλλα κύλησαν ομαλά.

Με την απουσία των πρωταγωνιστών από τις πρώτες θέσεις, την πρώτη πεντάδα έκλεισαν οι Νίκο Χούλκενμπεργκ και Άλεξ Άλμπον των Haas και Williams αντίστοιχα με τη μαλακή γόμα, ενώ ακολούθησαν οι Λανς Στρολ και Πιέρ Γκασλί με τη μέση.

FORMULA 1