Η βροχή αποτελεί την μεγαλύτερη ειδοποιό διαφορά στη Formula 1 και αναδεικνύει πραγματικά το ταλέντο κάθε πιλότου. Η δυναμική του μονοθεσίου περνάει σε δεύτερη μοίρα και κύριο ρόλο παίζει ο οδηγός και οι αντιδράσεις του στις απαιτητικές αυτές συνθήκες. Εκεί, είναι που έχει διαπρέψει άπειρες φορές ο Λιούις Χάμιλτον και το είχε αποδείξει από την αρχή.
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε την καριέρα του το 2007 και στην rookie του χρονιά έχασε τον τίτλο για έναν μόλις βαθμό. Μπαίνοντας στην δεύτερη του σεζόν, τα απογοητευτικά και ανεπιτυχή αποτελέσματα σε Καναδά και Γαλλία τον «έριξαν» από την πρώτη θέση της κατάταξης στην τέταρτη.
Η κριτική που δέχθηκε στα 23 του μόλις χρόνια ήταν έντονη και είχε κυρίως να κάνει με το γεγονός ότι δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει υπό πίεση, όταν χρειαζόταν. Επιπλέον, με τον αγώνα της χώρας του να πλησιάζει και με έναν Βρετανό να μην έχει πάρει τη νίκη εκεί από το 2000 (Ντέιβιντ Κούλθαρντ), υπήρξε έντονη αμφισβήτηση.Παρ’ όλα αυτά, ο Χάμιλτον ήθελε να αποζημιώσει τον κόσμο που βρέθηκε στην πίστα του Σίλβερστοουν και έκανε την καλύτερη εμφάνιση της καριέρας του. Οι κατατακτήριες δοκιμές δεν εξελίχθηκαν ιδανικά για εκείνον και έτσι έπρεπε να αρχίσει τον αγώνα από την 4η θέση, ωστόσο αυτό αποδείχθηκε ασήμαντο.

hamilton_4.jpg

Ήταν ο μόνος που είχε εξαιρετική πρόσφυση στο βρεγμένο οδόστρωμα στην εκκίνηση και στην 1η στροφή είχε ήδη ανέβει στην 2η θέση, ενώ μέχρι τον γύρο 5 είχε κατορθώσει να ξεπεράσει και τον team-mate του, Χέικι Κοβαλάινεν, για την πρωτοπορία του αγώνα.
Η ένταση της βροχής ξεκίνησε να δυναμώνει και όλοι οι πιλότοι άρχισαν να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα. Τα λάθη ήταν αμέτρητα, πολλά μονοθέσια έχασαν τον… δρόμο τους και κατέληξαν να περιπλανώνται στην αμμοπαγίδα ή στο γρασίδι, αλλά ο Βρετανός είχε ασύλληπτη συγκέντρωση και ήταν άπιαστος, πέρα από ένα μικρό σφάλμα που δεν του στοίχισε.

Screenshot_20230706-061331_YouTube.jpg

Ταυτόχρονα, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Φερνάντο Αλόνσο, φώναζε στην ενδοεπικοινωνία: «Αυτοκίνητο ασφαλείας, σας παρακαλώ χρειαζόμαστε άμεσα αυτοκίνητο ασφαλείας. Είναι αδύνατο να οδηγήσεις». Όλοι πέρασαν σε ελαστικά για ακραίες καιρικές συνθήκες, όμως ο Χάμιλτον παρέμεινε στην ενδιάμεση γόμα και είχε μεγάλη αυτοπεποίθηση.
Ήταν απτόητος και έφτασε πρώτος στην καρό σημαία, 68 δευτερόλεπτα πριν από τον δεύτερο, σε ένα σπορ όπου οι ομάδες πασχίζουν για να κερδίσουν κάθε χιλιοστό του δευτερολέπτου, γιατί μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικό…

hamilton_5.jpg

Από τους 20 οδηγούς που συμμετείχαν, μόνο οι άλλοι δύο που τον συνόδευσαν στο βάθρο τερμάτισαν στον προπορευόμενο γύρο και αυτή η νίκη επανέφερε τον Χάμιλτον στην κορυφή της βαθμολογίας, σε τριπλή ισοβαθμία με τον Φελίπε Μάσα και τον Κίμι Ράικονεν. Στο τέλος της χρονιάς κατάφερε να κατακτήσει τον τίτλο σε ένα από τα πιο δραματικά φινάλε που έχουν υπάρξει στη Formula 1 και όλα επιστρέφουν σε εκείνη τη βροχερή μέρα στην Αγγλία.
Τότε, όπου ο 23χρονος σταμάτησε να θεωρείται πια το ανερχόμενο ταλέντο του αθλήματος και φρόντισε όλοι να γνωρίζουν ότι θα μείνει στην ιστορία. Και έτσι ακριβώς έγινε, αφού μόνο ο Μίχαελ Σουμάχερ μπορεί να συγκριθεί μαζί του από άποψη πρωταθλημάτων…