Ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε άλλη μία από τις απόλυτα κυρίαρχες νίκες του των τελευταίων 2,5 ετών στην επιστροφή της Formula 1 στην Κίνα μετά από 5 χρόνια, παραμένοντας στην κορυφή παρότι ο αγώνας της Σαγκάης είχε δύο περιόδους οχήματος ασφαλείας, που εκμηδένισαν τη διαφορά του στην κορυφή. Ο Λάντο Νόρις και ο Σέρτζιο Πέρεζ στις πλευρικές θέσεις του βάθρου, καθώς οι Άγγλοι κέρδισαν τη στρατηγική μάχη από τον Σαρλ Λεκλέρ και τη Ferrari.
Οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ ακολούθησαν κλείνοντας την πρώτη πεντάδα, καθώς οι δύο οδηγοί της Scuderia και ο Νόρις ήταν οι μοναδικοί που έκαναν μόνο ένα πιτ-στοπ σήμερα – εκμεταλλευόμενοι τις δύο διαδοχικές εισόδους του οχήματος ασφαλείας στον 24ο και 27ο γύρο για το μηχανικό πρόβλημα της Sauber του Βάλτερι Μπότας και έπειτα για την εγκατάλειψη του Γιούκι Τσουνόντα με κλατάρισμα της RB έπειτα από σύγκρουση.
Ο Τζορτζ Ράσελ εκμεταλλεύτηκε την παράξενη στρατηγική τριών πιτ-στοπς της Aston Martin και του Φερνάντο Αλόνσο, που περιορίστηκαν στην 7η θέση εμπρός από τους Όσκαρ Πιάστρι, Λιούις Χάμιλτον και Νίκο Χούλκενμπεργκ που έκλεισαν τη βαθμολογούμενη πρώτη δεκάδα.

Τα κύρια στοιχεία του GP Κίνας 2024
-Ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε παρότι έκανε δύο πιτ-στοπς, έναντι ενός των Νόρις, Λεκλέρ και Σάινθ.
-Στον αγώνα μπήκε δύο φορές το όχημα ασφαλείας, στον 24ο και στον 27ο γύρο επειδή ακινητοποιήθηκαν στην άκρη της πίστας η Sauber του Βάλτερι Μπότας και η RB του Γιούκι -Τσουνόντα με μηχανικό πρόβλημα και κλατάρισμα αντίστοιχα.
-Οι Λεκλέρ, Νόρις έκαναν το ένα και μοναδικό τους πιτ-στοπ εκμεταλλευόμενοι το πρώτο (εικονικό, αρχικά) όχημα ασφαλείας. Ο Σάινθ είχε κάνει το δικό του λίγο νωρίτερα, οπότε έχασε την ευκαιρία να μπει στη μάχη αυτή.
-Οι άλλοι πρωταγωνιστές έκαναν δύο πιτ-στοπ, με εξαίρεση τον Αλόνσο που έκανε τρία. Τα δεύτερα πιτ-στοπς έγιναν όλα υπό το δεύτερο όχημα ασφαλείας.
-Αυτό σήμαινε ότι ο Φερστάπεν πέρασε τον Νόρις στην πίστα για να ανακτήσει την 1η θέση, ενώ ο Πέρεζ έκανε αρκετές προσπεράσεις για να ανέβει ξανά 3ος, αλλά δεν ήταν σε θέση να απειλήσει τον Νόρις.
-Ο Ράσελ τερμάτισε εμπρός από τον Αλόνσο, όταν ο Ισπανός έκανε το τρίτο του πιτ-στοπ μετά τη μαλακή γόμα που (μάλλον αναγκαστικά) έβαλε στο δεύτερό του.
-Ο Πιάστρι ήταν 8ος με ζημιά που έγινε χωρίς να φταίει στην καραμπόλα Στρολ-Ρικιάρντο, που ανάγκασε τον οδηγό της RB να εγκαταλείψει.
-Ο Χάμιλτον ανελίχθηκε από την 18η στην 9η θέση, με έντονα παράπονα στον αγώνα για την αίσθηση και την έλλειψη ταχύτητας της Mercedes W15.