Είναι αλήθεια πως έχουμε γίνει δέκτες της ερώτησης-ακόμη και με τη μορφή παραπόνου-σχετικά με τη διάθεση των αναμνηστικών προϊόντων της ΑΕΚ, από τη συμμετοχή της στους ομίλους του Europa League. Αρκετοί περίμεναν πως θα υπήρχαν προς διάθεση και στο πρόσφατο FAN DAY που διεξήχθη στο Mall, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη.
Έχει περάσει ένα 20ήμερο, από την ανακοίνωση-ενημέρωση της ΑΕΚ σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα (7 Σεπτεμβρίου): «Η Αθλητική Ένωση Κίτιον (ΑΕΚ) Λάρνακας ενημερώνει ότι τα αναμνηστικά προϊόντα από την συμμετοχή της ομάδας μας στους ομίλους του Europa League θα είναι διαθέσιμα στα τέλη Σεπτεμβρίου, λόγω του περιορισμένου χρόνου που είχε η εταιρεία που διατηρεί τα δικαιώματα για όλα τα επίσημα προϊόντα της διοργάνωσης. Θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση μόλις παραληφθούν τα αναμνηστικά προϊόντα, προκειμένου να αρχίσει η πώληση τους από την Μπουτίκ, το online shop, καθώς και το ΑΕΚ ARENA».
Η απάντηση λοιπόν στο ερώτημα έχει ως εξής, αν κι επί της ουσίας, δίνεται και στην σχετική ανακοίνωση, στο απόσπασμα που υπογραμμίσαμε. Η καθυστέρηση που παρατηρείται δεν οφείλεται στην ΑΕΚ, ούτε και στην PUMA που είναι η εταιρεία με την οποία συνεργάζεται στο κομμάτι της ένδυσης, αλλά στην εταιρεία που έχει τα δικαιώματα των προϊόντων των διοργανώσεων της ΟΥΕΦΑ.
Δεν έχει σχέση ούτε η ΑΕΚ, ούτε οι εταιρείες ένδυσης των ομάδων που συμμετέχουν στην Ευρώπη, όπως κι αν λέγονται αυτές. Καμία ομάδα δεν έχει πάρει ακόμη τα σχετικά προϊόντα (είτε του Champions League, είτε του Europa League είτε του Europa Conference League) κι ακόμη όσοι πήραν κασκόλ στην Πολωνία, στο οποίο κατά το ήμισυ αναγράφεται η ΑΕΚ και στο άλλο μισό η Ντιναμό Κιέβου, προφανώς δεν είναι επίσημο προϊόν. Συνεπώς, λίγη υπομονή ακόμη μέχρις ότου η εταιρεία που συνεργάζεται με την ΟΥΕΦΑ, αποστείλει-επιτέλους-τα πρώτα ευρωπαϊκά προϊόντα…
Μιας και θίξαμε ωστόσο το θέμα των προϊόντων, ας το προχωρήσουμε ένα βήμα παρακάτω. Αρκετοί θεωρούν ότι η ΑΕΚ χρειάζεται μεγαλύτερη ποικιλία στα προϊόντα που διαθέτει προς πώληση στην μπουτίκ. Άδικο δεν έχουν. Κι επειδή γίνεται σύγκριση με άλλες ομάδες, θα πρέπει να σημειώσουμε πως η κάθε εταιρεία, είτε λέγεται PUMA είτε οτιδήποτε άλλο, αξιολογεί το απόθεμα των προϊόντων που θα διαθέσει για κάθε ομάδα βάσει των πωλήσεων που πραγματοποιεί. Για την ΑΕΚ ωστόσο, ασφαλής εκτίμηση θεωρώ πως δεν μπορεί να γίνει. Ας υπάρξουν πρώτα περισσότερα προϊόντα και μετά βλέπουμε σε ποιο επίπεδο θα φτάσουν οι πωλήσεις…

Ανδρέας Βεντούρης