Ο Σαρλ Λεκλέρ με χρόνο 1:17.868 πήρε την pole position στην Αυστραλία, τη δεύτερη του τη φετινή σεζόν και θα εκκινήσει μπροστά από τις δύο Red Bull, των Φερστάπεν (1:18.154) και Πέρεζ (1:18.240). Η μάχη για την κορυφή κράτησε μέχρι το φινάλε, με τον Μονεγάσκο οδηγό να νικάει τον Ολλανδό. Από την 4η θέση θα εκκινήσει ο Λάντο Νόρις, ενώ τις θέσεις 5-6 πήραν οι Χάμιλτον και Ράσελ αντίστοιχα. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.
Στο Q1 ταχύτερος ήταν ο Φερστάπεν με τους Πέρεζ και Λεκλέρ να ακολουθούν. Δύο λεπτά πριν από το τέλος του πρώτου μέρους των κατατακτήριων δοκιμών στην Αυστραλία βγήκε η κόκκινη σημαία. Ο Στρολ πέρασε τον Λατίφι, ο οποίος δεν ήταν σε hotlap. Ο Καναδός αμέσως επιτάχυνε, προσπάθησε να περάσει την Aston Martin από την εσωτερική, με τον Στρολ να μην κοιτάζει τον καθρέπτη του και να πέφτει πάνω στον Λατίφι, ο οποίος κατέληξε στις μπαριέρες.

Οι οδηγοί κυρίως που βρίσκονταν κυρίως στο δεύτερο μισό της κατάταξης επέστρεψαν για να βελτιώσουν χρόνους, με τους Άλμπον (Williams), Μάγκνουσεν (Haas), Φέτελ (Aston Martin), Λατίφι (Williams) και Στρολ (Aston Martin) να μένουν εκτός Q2.
Στο Q2 οι δύο Red Bull και οι δύο Ferrari συνέχιζαν να μονομαχούν. Ο Πέρεζ ήταν εκείνος με τον ταχύτερο χρόνο (1:15.340), με τους Σάινθ και Λεκλέρ να αφήνουν στην 4η θέση τον Φερστάπεν. Εκτός δεκάδας βρέθηκαν οι Γκασλί (AlphaTauri), Μπότας (Alfa Romeo), Τσουνόντα (AlphaTauri), Τσάο (Alfa Romeo) και Μικ Σουμάχερ (Haas).
Το ξεκαθάρισμα των… λογαριασμών έγινε στο τρίτο μέρος των κατατακτηρίων ανάμεσα στους δέκα πιο γρήγορους οδηγούς. Στα πρώτα περάσματα του Q3, ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν ταχύτερος με 1:18.239, με τους Πέρεζ (+0.159) και Μαξ Φερστάπεν (+0.160) να είναι από πίσω.
Στα 6:58 πριν από το φινάλε της διαδικασίας βγήκε η δεύτερη κόκκινη σημαία, όταν ο Αλόνσο κατέληξε στις μπαριέρες, εξαιτίας ενός προβλήματος στο υδραυλικό σύστημα της Alpine. Μέχρι εκείνη την στιγμή ο Ισπανός είχε εξαιρετική παρουσία και θα εκκινήσει στον αγώνα της Κυριακής 10ος. Στην επιστροφή για τα τελευταία λεπτά, ο Φερστάπεν ανέβηκε στην κορυφή με 1:18.154, όμως ο Λεκλέρ απάντησε με 1:17.868 κάνοντας ένα εκπληκτικό πρώτο sector και αρπάζοντας την pole position.