Συνεχίζονται οι έρευνες της Αστυνομίας μετά την τραγωδία που σημειώθηκε την Πρωτοχρονιά με τον θάνατο τεσσάρων ατόμων μετά από τροχαίο στη Λεμεσό.

Στο Πρωτοσέλιδο φιλοξενήθηκε ο Υπεύθυνος της Τροχαίας Λεμεσού, Μάριος Χαραλάμπους, ο οποίος μίλησε για το τετραπλό θανατηφόρο, σημειώνοντας ότι κλειστά κυκλώματα έδειξαν ότι το διπλοκάμπινο παραβίασε το κόκκινο.

Αρχικά ανέφερε ότι υπάρχουν τρεις μαρτυρίες ατόμων που βρίσκονταν στο σημείο όπου σημειώθηκε το θανατηφόρο.

Συμπλήρωσε ότι ο στόχος της Τροχαίας είναι η εξακρίβωση της ταχύτητας που πήγαινε το διπλοκάμπινο όχημα. «Η αναπαράσταση του ατυχήματος θα γίνει το βράδυ της Πέμπτης».

Ακόμη, ανέφερε ότι τα κλειστά κυκλώματα δείχνουν ότι ο οδηγός του διπλοκάμπινου παραβίασε το κόκκινο φανάρι. «Αν υπήρχε σύστημα φωτοεπισήμανσης θα κατέγραφε παράβαση από το διπλοκάμπινο και δεν θα κατέγραφε καμία παράβαση από το σαλούν όχημα γιατί φαίνεται ότι εισέρχεται στη συμβολή με πράσινο».

Ο κ. Χαραλάμπους εξήγησε ότι το βράδυ δεν λειτουργούν τα βελάκια για στροφή επειδή είναι μειωμένη η κίνηση.

Επεσήμανε ότι φέτος ήταν μια καλή χρονιά με μειωμένα θανατηφόρα ατυχήματα.

«Όταν παραβιάζει το κόκκινο φανάρι στην ουσία κάνεις ανθρωποκτονία»

Στην εκπομπή φιλοξενήθηκε και ο Σύμβουλος οδικής ασφάλειας, Ανδρέας Παπάς, ο οποίος ανέφερε ότι υπάρχει πρόοδος σε ότι αφορά την πολιτεία το κράτος, την Αστυνομία και τον έλεγχο των θανατηφόρων δυστυχημάτων. «Το 2020 είχαμε στην Κύπρο 48 νεκρούς, το 2021 45 νεκρούς, το 2022 37 νεκρούς και το 2023 34 νεκρούς. Αυτό δεν είναι αρκετό γιατί ο ανθρώπινος πόνος είναι ατέλειωτος».

Συμπλήρωσε ότι από τα 34 δυστυχήματα, κάποιοι άνθρωποι έφυγαν από φοβερό ανθρώπινο λάθος. «Ο ανθρώπινος παράγοντας και το ανθρώπινο λάθος ευθύνεται για το 90% των δυστυχημάτων».

Επεσήμανε ότι το 2023 από τους 20 νεκρούς οδηγούς και επιβάτες, οι επτά δεν έφεραν ζώνη.

Μιλώντας για το τετραπλό θανατηφόρο στη Λεμεσό, ανέφερε ότι «όταν παραβιάζει το κόκκινο φανάρι στην ουσία κάνεις ανθρωποκτονία. Η Βουλή αποφάσισε ότι τα 300 ευρώ είναι πολλά και θα τα κάνουμε 200. Διαφωνώ με τη μείωση του προστίμου».

Ο κ. Παπάς εκτίμησε ότι αν η οδηγός και ο επιβάτης που καθόταν στο δεξιό πίσω μέρος του οχήματος δεν θα έχαναν την ζωή τους αν φορούσαν τη ζώνη. «Δεν υπάρχει ιδιαίτερη ζημιά στο ένα μέρος του οχήματος».

Ακόμη, ανέφερε ότι «όλοι λένε ότι ο χρόνος είναι ο γιατρός του πόνου και της θλίψης για την απώλεια ανθρώπων. Δεν θα φύγει ο πόνος ούτε η θλίψη από τους γονείς των δύο παιδιών. Για τα υπόλοιπα χρόνια της ζωή τους δεν θα γιορτάζουν της παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Ο τροχαίος θάνατος είναι άδικος».

 

ΠΗΓΗ: sigmalive.com