Την είδηση μετέδωσε το Footy Headlines, το οποίο εξήγησε πώς η ιδιαίτερη εμφάνιση των «Μπλαουγκράνα» σε εκείνο το παιχνίδι οφείλεται στην κυκλοφορία του νέου άλμπουμ της μπάντας, η οποία είναι προγραμματισμένη δύο μέρες πριν το παιχνίδι.

Και για όσους απορούν πώς συνδέονται αυτά, χορηγός της Μπαρτσελόνα είναι η εταιρεία Spotify, που είναι ταυτόχρονα και προωθητής του νέου άλμπουμ του θρυλικού συγκροτήματος.

Ωστόσο, αυτή δεν θα είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο: η Μπαρτσελόνα προώθησε επίσης το άλμπουμ της Ροζαλία, μιας γνωστής Ισπανίδας τραγουδίστριας, μέσα από τις φανέλες του ανδρικού Clasico στις 19 Μαρτίου και του γυναικείου στις 25 του ίδιου μήνα.

Αυτό που προσθέτει στην προσμονή για τη νέα φανέλα είναι η μοναδικότητα του άλμπουμ των Rolling Stones: το «Hackney Diamonds», εκτός του ότι θα κυκλοφορήσει λίγες μέρες πριν το κορυφαίο παιχνίδι της La Liga, θα είναι το πρώτο μετά από 18 χρόνια για το συγκρότημα του Μικ Τζάγκερ.