Μετά τις συνεργασίες με Ντρέικ, Ροζαλία και Ρόλινγκ Στόουνς, η Μπαρτσελόνα θα φορέσει άλλη μία πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση, χάρη στην χορηγική συνεργασία που έχει με το  Spotify.

Στο clasico της 21ης Απριλίου απέναντι στην Ρεάλ Μαδρίτης, οι Καταλανοί θα  εμφανιστούν έχοντας ως διαφήμιση στο μπροστινό μέρος της φανέλας τους την χαρακτηριστική καρδούλα της Κολομβιανής τραγουδίστριας Karol G.

Η εμφάνιση θα βγει στο εμπόριο σε πολύ περιορισμένα κομμάτια και θα τιμάται  από 400 έως 3.000 ευρώ, καθώς θα απευθύνεται αποκλειστικά σε συλλέκτες.