Όπως ήταν αναμενόμενο η νίκη στο GP των Ηνωμένων Πολιτειών, στο Όστιν του Τέξας, για τον 17ο φετινό γύρο της Formula 1, κρίθηκε στη στρατηγική και στη διαφύλαξη των ελαστικών.
Ο Φερστάπεν έχασε την πρωτοπορία στην εκκίνηση, αλλά την ανέκτησε μπαίνοντας πρώτος (undercut) για το πρώτο από τα δύο του πιτ-στοπ. Και, τέλος, τη διατήρησε παρότι στους 18 τελευταίους γύρους ο Χάμιλτον τον πλησίαζε με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά.
Το βάθρο έκλεισε ο Σέρχιο Πέρεθ με την έτερη RB-Honda, ενώ στη μάχη των Ferrari και McLaren νικητής βγήκε ο Σαρλ Λεκλέρ της Scuderia, τερματίζοντας τέταρτος, εμπρός από τους Ντάνιελ Ρικιάρντο (McLaren), Βάλτερι Μπότας (Mercedes), Κάρλος Σάινθ (Ferrari) και Λάντο Νόρις (McLaren) που έκλεισαν την οκτάδα.
Ο Χάμιλτον πήρε το προβάδισμα του αγώνα στην εκκίνηση, αλλά ο Φερστάπεν κατάφερνε να μείνει σε διαφορά μικρότερη του δευτερολέπτου μέχρι το πρώτο του πιτ-στοπ. Ο Ολλανδός μπήκε νωρίτερα για να κάνει το undercut, και δεδομένου ότι ο Λιούις μπήκε τρεις γύρους αργότερα το κατάφερε. Έτσι ο Μαξ πήρε την πρωτοπορία του αγώνα στο δεύτερο stint, με διαφορά 8 δευτερολέπτων από τον Άγγλο.
Με λίγο πιο φρέσκα ελαστικά, ο Χάμιλτον μείωσε λίγο τη διαφορά του από τον Φερστάπεν – ώσπου στον 40ό γύρο ο Ολλανδός έκανε το δεύτερο πιτ-στοπ του. Η Mercedes αποφάσισε, τότε, να μην απαντήσει άμεσα, αλλά να αφήσει τον Χάμιλτον στην πίστα για 8 γύρους ακόμα, με στόχο ο πρωταθλητής να έχει στο τέλος πιο φρέσκα ελαστικά για να επιχειρήσει να περάσει τον Μαξ μέσα στην πίστα.
Όταν έκανε τη δεύτερη στάση του και ο Χάμιλτον, γύρισε στην πίστα 7,8” πίσω από τον Ολλανδό – και ξεκίνησε την λυσσαλέα του επίθεση. Την ίδια στιγμή, ο Μαξ προσπαθούσε να προφυλάξει τα ελαστικά του για το τέλος, και έτσι πέντε γύρους πριν την καρό σημαία ο Χάμιλτον βρέθηκε 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από τη RB-Honda.
Παρόλα αυτά, φάνηκε ότι ο Ολλανδός είχε κάνει σπουδαία δουλειά στην προστασία της γόμας. Ο Χάμιλτον τον έφτασε σε απόσταση DRS, κάτω από δευτερόλεπτο, αλλά ο Ολλανδός -χωρίς να κάνει το παραμικρό λάθος- κατάφερε να μην φτάσει να απειληθεί ποτέ από τον Άγγλο μέχρι τον τερματισμό.
O Σέρχιο Πέρεθ έκανε μοναχικό αγώνα στην 3η θέση, με εξαίρεση το πρώτο πιτ-στοπ που μπήκε νωρίτερα από τον Χάμιλτον για να τον απειλήσει και με δεύτερο undercut (μετά του Φερστάπεν). Εξίσου κυρίαρχος της μάχης των μέσης δυναμικής ομάδων ήταν και ο Σαρλ Λεκλέρ, που είχε οικοδομήσει από νωρίς διαφορά από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο και δεν απειλήθηκε από το undercut του Αυστραλού στο πρώτο πιτ-στοπ.
Ανάμεσα στις Ferrari και τις McLaren βρέθηκε ο Βάλτερι Μπότας, που ανελίχθηκε έχοντας εκκινήσει από την 9η θέση λόγω αλλαγής του κινητήρα V6 Turbo.
Ο πρώτος από τους τελευταίους πέντε αγώνες της μάχης των Φερστάπεν και Χάμιλτον για το φετινό πρωτάθλημα έρχεται σε δύο εβδομάδες, με το GP του Μεξικού.
Η τελική κατάταξη του αγώνα