Με τη λήξη του Q1 δεν σημειώθηκαν εκπλήξεις, καθώς ο Στρολ (16ος – Aston Martin) και ο Μπορτολέτο (20ός – Kick Sauber) έμειναν εκτός από λάθη, ο Ντούχαν (17ος – Alpine) και ο Χούλκενμπεργκ (18ος – Kick Sauber) δεν ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις της πίστας, ενώ ο Οκόν (19ος – Haas) απογοήτευσε μετά από μερικές καλές εμφανίσεις. Ο Γκασλί λίγο έλειψε να… καταστραφεί, μιας και έφυγε από τα pits με την κουβέρτα του εμπρός δεξιού ελαστικού, όμως δεν του κόστισε, φθάνοντας στο Q3.
Μεγαλύτερο το ενδιαφέρον στο Q2, με τις Ferrari και ειδικά τον Χάμιλτον να… αγχώνουν κόσμο, αλλά ο Βρετανός να αποκλείει για 7 χιλιοστά τον Άλμπον (11ος – Williams). Ο Αλόνσο (Aston Martin) συμβιβάστηκε με μια ακόμα 13η θέση στο grid της Κυριακής, ο… πιο άνετος Λόσον (12ος – Racing Bulls) πλησίασε στην πρόκριση, αλλά την έχασε στις λεπτομέρειες, ενώ πιο πίσω έμειναν οι νεαροί και εκπλήξεις της σεζόν, Χάτζαρ (14ος – Racing Bulls) και Μπέρμαν (15ος – Haas).
Το τελευταίο δεκάλεπτο ήταν ανατρεπτικό, καθώς μετά από 1,5 λεπτό σημειώθηκε κόκκινη σημαία. Ο Νόρις πάτησε στο κερμπ της 3ης στροφής, έχασε τον έλεγχο και κατέστρεψε τον αριστερό τροχό, μαζί με το τριήμερο του στην Τζέντα, εκκινώντας 10ος στον αγώνα. Με την επανεκκίνηση, το ενδιαφέρον κορυφώθηκε και οι εναλλαγές στην κορυφή ήταν αρκετές, με τον Ράσελ να ανεβαίνει εκεί, τον Πιάστρι να απαντάει και τον Φερστάπεν να λέει εκείνος την τελευταία λέξη, αφού έκανε αλλαγή ελαστικών πριν από την τελευταία του προσπάθεια, ξεπερνώντας για 10 χιλιοστά τον Αυστραλό της McLaren. Ακολούθησαν οι Λεκλέρκ (4ος – Ferrari) και Αντονέλι (5ος – Mercedes), ενώ την έκπληξη πέτυχε ο 6ος Σάινθ (Williams). Στην 7η θέση… καταϊδρωμένος ο Χάμιλτον (Ferrari), πάνω από Τσουνόντα (Red Bull) και Γκασλί (Alpine).