Σε ένα GP αγχωτικό για όλους όσους τον ακολούθησαν, στον 4ο φετινό αγώνα της Formula 1 στο Σακίρ του Μπαχρέιν, ο Όσκαρ Πιάστρι χρειάστηκε μόνο δύο φορές να αμυνθεί στην επίθεση του Τζορτζ Ράσελ για τη νίκη: μία στην εκκίνηση, και μία στην επανεκκίνηση μετά το όχημα ασφαλείας του 33ου γύρου (για κάποια θραύσματα στην πίστα).

Πέραν των δύο αυτών στιγμών, ο Αυστραλός ήταν σε θέση με χαρακτηριστική άνεση να αυξάνει τη διαφορά του από τον Ράσελ στην κορυφή, και να τη διατηρεί σε επίπεδα ασφαλείας – μετατρέποντας, έτσι, σε τυπική διαδικασία τη νίκη στο αποψινό GP στην έρημο αυτής της νήσου του Περσικού Κόλπου – που τυγχάνει να είναι η χώρα των αράβων ιδιοκτητών της McLaren.

Αν όμως ο Πιάστρι κέρδισε την πιο άνετη από τις τέσσερις νίκες της καριέρας του μέχρι στιγμής, πίσω του εξελίχθηκαν πολλές και ενδιαφέρουσες μάχες, κυρίως στην πίστα παρά στρατηγικές, για τις δύο πλευρικές θέσεις του βάθρου.

Τελικά τις κέρδισαν ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, που έμεινε σταθερά 2ος σε όλο τον αγώνα, και ο Λάντο Νόρις που έκανε την αντεπίθεσή του από την 6η θέση της εκκίνησης, πέρασε τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari και στο τέλος έφτασε στη γραμμή του τερματισμού οριακά πίσω από τον Ράσελ – για να περισώσει ό,τι σωζόταν μετά το χθεσινό του λάθος στις δοκιμές κατάταξης.

Με την 3η θέση αυτή ο Νόρις διατήρησε το προβάδισμα στη βαθμολογία, με 77 βαθμούς, αλλά πλέον ο Πιάστρι ανέβηκε στους 74 – περνώντας τον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος είχε ένα απόλυτα απογοητευτικό τριήμερο με μια Red Bull RB21 που δεν δούλευε επουδενί στη ζέστη του Μπαχρέιν όσο καλά δούλευε στο κρύο της Σουζούκα πριν από μόλις επτά ημέρες.

Ο Ολλανδός τερμάτισε στην 6η θέση πασχίζοντας να περάσει στο τέλος την Alpine του Πιέρ Γκασλί, του οδηγού-αποκάλυψη αυτού του τριημέρου, ενώ στην 5η ο Λιούις Χάμιλτον έδειξε σημαντική βελτίωση στο ρυθμό αγώνα του σε σχέση με τα τρία προηγούμενα πρώτα του GP με τη Ferrari.

Ο αγώνας είχε μια περίοδο οχήματος ασφαλείας, από τον 32ο μέχρι τον 36ο γύρο, προκειμένου να απομακρυνθούν από την άσφαλτο τα θραύσματα μετά από επαφή που είχαν στη μάχη τους οι Γιούκι Τσουνόντα και Κάρλος Σάινθ, με τις Red Bull και Williams αντίστοιχα.