Μετά από μόλις 11 GP στη Formula 1, με την Alpha Tauri / RB πέρσι και φέτος, ο νεαρός Λίαμ Λόσον ανελίχθηκε στην μεγάλη από τις δύο ομάδες της Red Bull για να αντικαταστήσει τον Σέρτζιο Πέρεζ δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν από το 2025.
Ο Λόσον κλήθηκε από τη Red Bull να αντικαταστήσει πέρσι σε 5 GP τον Ντάνιελ Ρικιάρντο μετά τον τραυματισμό του Αυστραλού στις δοκιμές του GP Ολλανδίας, ενώ κλήθηκε επίσης φέτος για να πάρει οριστικά τη θέση του Ρικιάρντο μετά το GP της Σιγκαπούρης – για τα 6 τελευταία GP της σεζόν.
Δεδομένου ότι πέρσι ο Νεοζηλανδός είχε εντυπωσιάσει στα 5 GP που συμμετείχε, κερδίζοντας με την Alpha Tauri μάλιστα την 9η θέση στη Σιγκαπούρη, η φετινή προώθησή του στη θέση του Ρικιάρντο στην RB θεωρήθηκε από πολλούς ως κίνηση προετοιμασίας από τη Red Bull για να πάρει τη θέση του Πέρεζ το 2025.
Ο Πέρεζ ήδη το Φθινόπωρο βρισκόταν σε μια τροχιά φτωχών αποτελεσμάτων και απογοητευτικών εμφανίσεων, και οι πιέσεις στα ενδότερα της Red Bull αυξάνονταν για την αντικατάστασή του – παρότι στις αρχές του καλοκαιριού ο Μεξικανός είχε ανανεώσει το συμβόλαιό του μέχρι το τέλος του 2026.
Εντέλει χθες (18/12) ανακοινώθηκε ότι επήλθε συμφωνία μεταξύ της Red Bull και του Πέρεζ να σπάσουν το συμβόλαιό τους, ανοίγοντας το δρόμο για την προαγωγή του Λόσον – παρότι για τη θέση, επίσης, εξετάστηκε και ο έτερος -και εμπειρότερος- οδηγός της RB, Γιούκι Τσουνόντα.
Στις φετινές του εμφανίσεις με την RB ο Λόσον κατέκτησε την 9η θέση στο Όστιν των ΗΠΑ, και έπειτα την ίδια στον αγώνα της Βραζιλίας. Αλλά επιλέχθηκε έναντι του Τσουνόντα, παρότι έχασε με 6-0 στις μεταξύ τους μονομαχίες των δοκιμών κατάταξης των GP και σκόραρε λιγότερους βαθμούς από τον Ιάπωνα στους ίδιους αγώνες.
Όμως, η Red Bull αποφάσισε ότι -για διαφόρους λόγους- ο Λόσον είναι καλύτερη επιλογή από τον Τσουνόντα. Ένας από αυτούς ίσως είναι η μεγαλύτερη δυναμική που ενδεχομένως διαθέτει, αλλά και η αγωνιστική του πηγμή που ξεδίπλωσε στα φετινά GP.