Οι δύο Ferrari SF-24 είχαν επαφή στην πρώτη στροφή του χθεσινού GP Ισπανίας όταν ο Σάινθ έκανε την κίνηση να περάσει τον Λεκλέρ από την εξωτερική. Το συμβάν έσπασε ένα μικρό τμήμα της εμπρός πτέρυγας του Μονεγάσκου, ο οποίος είπε αργότερα ότι αυτό επηρέασε αρνητικά τον αγώνα του και ότι ο Ισπανός έκανε την επίθεσή του παρότι είχαν συμφωνήσει νωρίτερα ότι σε εκείνο το σημείο του αγώνα θα ακολουθούσαν ρυθμό προστασίας των ελαστικών.
Είπε και άλλα, ο Λεκλέρ, ότι ο Σάινθ χρειαζόταν να κάνει «κάτι φαντασμαγορικό στον αγώνα της πατρίδας του” καθώς “βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σημείο της καριέρας του». Θυμίζουμε ότι ο Ισπανός αναζητά ακόμα την επόμενή του ομάδα για το 2025, μετά την απόφαση της Scuderia να τον αντικαταστήσει του χρόνου με τον Λιούις Χάμιλτον.
Με την προσπέρασή του στον δεύτερο γύρο ο Σάινθ ανέβηκε στην 5η θέση του χθεσινού αγώνα της Βαρκελώνης, αλλά στο τέλος με την εναλλακτική του στρατηγική -και την τοποθέτηση της αποτυχημένης σκληρής γόμας στο δεύτερο πιτ-στοπ- την έχασε και πάλι από τον Μονεγάσκο.
Απαντώντας στα σχόλια του Σάινθ, αλλά μόνο σε όσα έχουν να κάνουν με την πτυχή της αγωνιστικής τους αναμέτρησης, ο 29χρονος είπε: «Νομίζω ότι [ο Λεκλέρ] πολλές φορές παραπονιέται μετά τον αγώνα για κάτι. Εγώ ήμουν στην επίθεση, είχαμε φρέσκια μαλακή γόμα και οι Mercedes είχαν χρησιμοποιημένη μαλακή. Έπρεπε να είμαστε επιθετικοί στους πρώτους γύρους, που είχαμε καινούρια ελαστικά, και να προσπαθήσουμε να τους περάσουμε. Αυτό ήταν κάτι που είπαμε ακόμα και πριν τον αγώνα. Πέρασα τον Σαρλ, δεν ξέρω αν έκανε κάποιο λάθος ή αν απλώς προστάτευε υπερβολικά [τα ελαστικά του]».
Και μιλώντας για την ατυχή, όπως αποδείχθηκε, στρατηγική του, συνέχισε: «Έκανα το undercut στον Λιούις, παραλίγο να περάσω και τον Ράσελ μέσα από τα πιτς. Νομίζω ότι προσπαθούσα να κάνω αυτό που απαιτείται από έναν οδηγό.
Εκείνος επέλεξε να διαχειριστεί περισσότερο τα ελαστικά του, και στο τέλος αυτό απέδωσε κάπως διότι με κέρδισε με στρατηγική μαλακής-μέσης-μαλακής γόμας. Εγώ επέλεξα να είμαι επιθετικός και αυτό δεν απέδωσε. Ο Τζορτζ [Ράσελ] κι εγώ στο τέλος με τη σκληρή γόμα ήμασταν πολύ αργοί, ενώ οι άλλοι με τη μαλακή ήταν πολύ γρήγοροι», κατέληξε ο Σάινθ.

Βασέρ: «Δεν χάσαμε τίποτα» με την επαφή Σάινθ-Λεκλέρ
Την ίδια στιγμή, μιλώντας για το συμβάν της επαφής των δύο μονοθεσίων της ομάδας του, ο διευθυντής της Scuderia Φρεντ Βασέρ θέλησε να ρίξει τους τόνους και να “σβήσει τη φωτιά” που άναψε μεταξύ των δύο οδηγών του.
«Ήταν μια μικρή επαφή και δεν χάσαμε τίποτα εκείνη τη στιγμή», είπε ο Γάλλος. «Ήμασταν στην 5η και 6η θέση και νομίζω ότι σε κάποιο σημείο βρισκόμασταν πίσω από άλλα αυτοκίνητα, και παρότι μέναμε πολύ κοντά χάσαμε λίγα δευτερόλεπτα. Μας έλειψε ένας γύρος για να πιάσουμε το Ράσελ στο τέλος του αγώνα. Τερματίσαμε στις θέσεις από τις οποίες εκκινήσαμε. Για μένα το συμπέρασμα είναι ότι πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά το Σάββατο».
Παράλληλα, ο Βασέρ διέψευσε ότι η μικρή ζημιά στην εμπρός πτέρυγα του Λεκλέρ από την επαφή με τον Σάινθ κόστισε στον Μονεγάσκο στον υπόλοιπο αγώνα: «Στα δεδομένα δεν είδαμε τίποτα που να σχετίζεται με προβλήματα στο αυτοκίνητο του Σαρλ Λεκλέρ μετά την επαφή με τον Κάρλος Σάινθ. Νομίζω πως ήταν περισσότερο θέμα χρονισμού. Ο Σαρλ έχασε σχεδόν μισό δευτερόλεπτο τη στιγμή εκείνη, αλλά μπορούμε να βρούμε άλλα δέκα παραδείγματα που χάσαμε μισό δευτερόλεπτο στη διάρκεια του αγώνα», εξήγησε.