Ο Ιταλός αεροδυναμιστής Ενρίκο Καρντίλε είναι ένα από τα κομβικά πρόσωπα της επιστροφής της Scuderia σε πρωταγωνιστικό ρόλο στη Formula 1 με το πέρασμα στους κανονισμούς του ground effect το 2022. Παρότι η επιστροφή αυτή δεν επέφερε τίτλους, χάρισε αρκετές νίκες στην ιταλική ομάδα και την έφερε φέτος και πάλι αρκετά κοντά στην κυρίαρχη Red Bull Racing.
Ο Καρντίλε είναι ένας από τους δύο τεχνικούς διευθυντές της Scuderia Ferrari, υπεύθυνος για τον τομέα σασί και αεροδυναμικής, και πρόσφατα έγινε γνωστό ότι τον προσέγγισε η ομάδα του Λόρενς Στρολ για να ντυθεί στα πράσινα.
Θυμίζουμε ότι η Aston τις τελευταίες μέρες επίσης ενέτεινε τις προσπάθειές της να πείσει και τον Άντριαν Νιούι να μετακομίσει στο Σίλβερστοουν, μετά την οριστική αποχώρησή του από τη Red Bull Racing το Μάρτιο του 2025.
Ο Ενρίκο Καρντίλε, γεννημένος στην Τοσκάνη, είναι τέκνο της Scuderia. Πήγε στην ομάδα του Μαρανέλο το 2002 ως φοιτητής που έκανε την πτυχιακή του στην Αεροναυπηγική, και εντέλει προσελήφθη από την ομάδα του Μαρανέλο το 2005.
Αρχικά συμμετείχε στο σχεδιασμό των αγωνιστικών Ferrari για τους αγώνες GT, και το 2016 μετακόμισε στο τμήμα της F1 ως επικεφαλής αεροδυναμικής εξέλιξης. Έναν χρόνο αργότερα πήρε το ρόλο του Vehicle Project Manager, και σταδιακά άρχισε να αποκτά όλο και περισσότερο σεβασμό στα ενδότερα της Scuderia.
Όταν ο Ματία Μπινότο ανέλαβε τα ηνία της ομάδας, το 2019, ο Καρντίλε έγινε ντε φάκτο ο τεχνικός διευθυντής, αλλά τυπικό ο ρόλος αυτό του αποδόθηκε τον Ιανουάριο του 2023 με την έλευση του Φρεντ Βασέρ στη θέση του Μπινότο.
Σύμφωνα με τα ιταλικά δημοσιεύματα, τώρα ο Καρντίλε αποφάσισε να αποχωρήσει για την Aston Martin -αφού πρώτα περάσει την υποχρεωτική του αποχή από το σπορ, που προβλέπουν όλα τα συμβόλαια των κορυφαίων τεχνικών στελεχών- και σε μεγάλο βαθμό τις αρμοδιότητές του θα αναλάβει από τον ερχόμενο Οκτώβριο ο Λικ Σερά σχετικά με το σχεδιασμό των μονοθεσίων του 2025 και ’26.
Ο Λικ Σερά ήταν μία από τις ηχηρές μεταγραφές του Φρεντ Βασέρ από τη Mercedes F1. Ο Γάλλος εργάζεται πυρετωδώς για την ενίσχυση του τεχνικού τμήματος στο Μαρανέλο δίπλα σε επτά έμπιστα στελέχη του που εσωτερικά έχουν την ονομασία ‘7 Bello’.
Ο Βασέρ έχει προσεγγίσει τον Άντριαν Νιούι καθώς και τον τεχνικό διευθυντή της Red Bull Racing, Πιέρ Βασέ, αλλά οι δύο μέχρι στιγμής προσπάθειές του να εξασφαλίσει τον τελευταίο έχουν αποτύχει.
Όπως αναφέρει η αξιόπιστη ιστοσελίδα Formu1a.uno, ο Σερά θα ξεκινήσει από την 1η Οκτωβρίου 2024 στο νέο ρόλο του Επικεφαλής του τμήματος Σασί -που θα επιβλέπει τα τμήματα μηχανολογίας, αεροδυναμικής και απόδοσης- ενώ ο Ντιέγκο Τόντι θα συνεχίσει ως επικεφαλής του τμήματος αεροδυναμικής.