Τα πάνω κάτω στη Βουλή έφερε ο ευρωπαϊκός κανονισμός που καθιστά υπεύθυνη την εκτελεστική εξουσία, για την ακινητοποίηση των 80 περίπου χιλιάδων οχημάτων που κυκλοφορούν στους κυπριακούς δρόμους με ελαττωματικούς αερόσακους.
Με την πρόταση νόμου μεταβιβάζεται στον Υπουργό Μεταφορών η εξουσία να εκδίδει διάταγμα καθορισμού της διαδικασίας ανάκλησης οχημάτων, με τον ίδιο να πρέπει να αποφασίζει για την ακινητοποίηση χιλιάδων οχημάτων, μέχρι την αντικατάσταση των επικίνδυνων αερόσακων.
Τελικά η ψήφιση της πρότασης Νόμου αναβλήθηκε για τη Δευτέρα, αφού προηγηθεί η επανεξέταση των τροπολογιών.
Η απόφαση για αναβολή προκάλεσε αντιδράσεις…
Εναντίον της αναβολής ψήφισαν ΔΗΠΑ, Οικολόγοι και Κωστής Ευσταθίου. Παρούσα στην ολομέλεια ήταν και η μητέρα του Κυριάκου Όξινου, του νέου που έχασε τη ζωή του εξαιτίας ελαττωματικής λειτουργίας αερόσακου Takata.
Νέο σκάνδαλο
Μετά τον σάλο με τους Takata ξεσπά νέος με τους ARC. Πρόκειται για τους αερόσακους που κατασκευάζονται στην Κίνα από την εταιρεία που εξαγόρασε την Takata μετά την πτώχευσή της.
Πάνος Κέστας, Μηχανολόγος
«Τα σοβαρά δεν μας βρήκαν ακόμα. Η Takata εξαγοράστηκε από την Joyson Safety Systems στην Κίνα, υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι είναι κακής ποιότητας οι αερόσακοι».
Πηγή: alphanews.live