Σε καταγγελία προέβη μητέρα ανήλικης, ότι αεροπορική εταιρεία εμπόδισε την 15χρονη κόρη της με αυτισμό να μπει στο αεροπλάνο.

Μιλώντας στο Μεσημέρι και Κάτι η μητέρα της 15χρονης περιέγραψε τα γεγονότα λέγοντας ότι «ενώ βρισκόταν στο check in τόλμησε να αναφέρει ότι χρειάζεται βοήθεια από κάποιον άνθρωπο για να της δείξει το gate όταν θα έφτανε στην Αθήνα.  Στην αρχή την άφησαν να μπει στο αεροπλάνο και μετά της ζήτησαν να κατέβει αμέσως κάτω. Η αιτιολογία ήταν ότι της ζήτησαν να αφαιρέσει τα ακουστικά για να περάσει από έλεγχο έκλεισε τα αυτιά της και αυτό κατά τους υπαλλήλους θεωρήθηκε ένδειξη κρίσης πανικού και ότι πρέπει να κατέβει από το αεροπλάνο.

Μετέπειτα ζήτησα εγώ να μιλήσω με τον υπεύθυνο και μετά από 10 ώρες εμφανίστηκε και ανέφερε στην υπεύθυνη ότι έχει πετάξει άλλες 10 φορές κάποιες φορές μαζί μου και κάποιες φορές με άλλον μεγαλύτερο αλλά δεν άκουγαν τίποτε. Μου έλεγαν ακόμη και ιατρική βεβαίωση να μου φέρεις το παιδί σου δεν θα ανέβει στο αεροπλάνο».

Από πλευράς του συνδέσμου καταναλωτών στην εκπομπή φιλοξενήθηκε η Βιργινία Χρίστου η οποία ανέφερε ότι η μητέρα του κοριτσιού μέσω του δικηγόρου μπορούν να αποταθούν γραπτώς τόσο στο αεροδρόμιο όσο και στην αεροπορική εταιρεία οι οποίοι θα πρέπει σε εύλογο χρονικό διάστημα να λάβουν απάντηση με τη θέση τους.

Ο δικηγόρος της μητέρας Τζόναθαν Μπετίτο ανέφερε ότι θα κάνουν κάποιες ενέργειες.

ΠΗΓΗ: Sigmalive.com