Λιγότερο από δύο μήνες απομένουν για τις διπλές εκλογές Ιουνίου, με περίπου 10.000 υποψήφιους να ρίχνονται για τα καλά στον προεκλογικό αγώνα, διεκδικώντας μία από τις 1.300 εκλόγιμες θέσεις.
Εκ των πράγματων η πλειοψηφία των υποψηφίων δεν θα καταφέρει τον πιο πάνω στόχο, ωστόσο μπήκαν στην μάχη για προσωπικούς ή άλλους λόγους. Αυτό άλλωστε ανέφερε στην εκπομπή Alpha Καλημέρα ο marketing coach, Πέτρος Γούλας, τονίζοντας πως αρκετοί από αυτούς προσπαθούν να κάνουν τη διαφορά, τάζοντας πολλές φορές ανέφικτα πράγματα.
«Έχουμε και το κομμάτι του Περιφερειάρχη όπου είναι ένα άγνωστο πεδίο για όλους. Οι περισσότεροι τάζουν ανέφικτα πράγματα, καθώς οι ίδιοι δεν ξέρουν ακόμη ποιες είναι οι δυνατότητες τους και τι μπορούν να αλλάξουν». 
Για να πετύχει ωστόσο ένας προεκλογικός αγώνας σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και το marketing, με τα διαφημιστικά γραφεία και τα γραφεία επικοινωνίας να μπαίνουν και αυτά στο «παιχνίδι» των εκλογών.
«Δυστυχώς, στις εκλογές το 80% έχει γίνει marketing και το 20% παραμένει πολιτική».
Λαμβάνοντας όλα τα πιο πάνω υπόψη, ο κ. Γούλας επισήμανε πως στα διαφημιστικά γραφεία, θα πρέπει να υπάρχουν τα στελέχη που να μπορούν να διακρίνουν αν ο υποψήφιος έχει τις δυνατότητες ή όχι.
«Καλώς ή κακώς γινόμαστε μέρος του προβλήματος, με αποτέλεσμα να μεγαλώνει η απαξίωση, να γελοιοποιείται η πολιτική, να γελοιοποιούνται οι πολιτικοί».
Πέραν από τα πιο πάνω σε μια προεκλογική εκστρατεία θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και οι διάφορες στρατηγικές που ρυθμίζουν την εικόνα του υποψηφίου στα social media, αλλά και όταν ο ίδιος εκτίθεται δημόσια. Η επικοινωνιακή στρατηγική διαφοροποιείται όταν ένας υποψήφιος συμμετέχει σε debate, ενώ όσο πλησιάζουμε στην μέρα των εκλογών το marketing γίνεται πιο επιθετικό. Το πιο σημαντικό ωστόσο, πέραν από την επικοινωνιακή στρατηγική είναι οι θέσεις και το προϊόν.
«Ο κόσμος το 2024 με την υπερπληροφόρηση που έχει, μπορεί μέσα από ένα κινητό να ψάξει το βιογραφικό και τις θέσεις του καθενός, τι είπε πριν πέντε χρόνια, τι ανάρτησε στο διαδίκτυο πριν δύο χρόνια». 

Πηγή: Alphanews