Το sold out για την αναμέτρηση της Μπαρτσελόνα με τη Ρεάλ στο πλαίσιο των προημιτελικών του Champions League γυναικών (με το πρώτο ματς να έχει λήξει 3-1 υπέρ των Καταλανών) είχε ανακοινωθεί τρία 24ωρα από την έναρξη της διάθεσης των εισιτηρίων.
Αν και αρχικά είχε γίνει ενημέρωση για 85.000 εισιτήρια, φαίνεται πως ο τελικός αριθμός είναι μεγαλύτερο κι έτσι ο κόσμος πλημμύρισε το “Καμπ Νόου” για έναν αγώνα γυναικών, τον οποίο αντιμετώπισε σαν αγώνα ανδρών.
Η κορυφαία ομάδα στο ποδόσφαιρο γυναικών το τελευταίο διάστημα, η κάτοχος του περσινού Champions League και όλων των διαθέσιμων τίτλων, με 36 νίκες σε ισάριθμους αγώνες φέτος και 138-7 γκολ μέχρι τη σέντρα του clasico, είχε βάλει ως στόχο όχι μόνο να σπάσει το ρεκόρ σε διασυλλογικό επίπεδο, αλλά το απόλυτο ρεκόρ.


Το πρώτο καταρρίφθηκε, αφού το Ατλέτικο – Μπαρτσελόνα του 2019 παρακολούθησαν 60.739 ζευγάρια μάτια στο “Γουάντα Μετροπολιτάνο”, καταρρίπτοντας με τη σειρά του ένα ρεκόρ 99 ετών.
Το απόλυτο ρεκόρ σε επίπεδο γυναικών ανήκει στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου 1999, όταν στο “Ρόουζ Μπολ” της Πασαντίνα βρέθηκαν 90.195 θεατές για να παρακολουθήσουν τον αγώνα των ΗΠΑ κόντρα στην Κίνα.


Εν αναμονή της καταμέτρησης στο clasico, οι εικόνες είναι εντυπωσιακές, ειδικά από τη στιγμή που το φετινό ρεκόρ προσέλευσης έφτασε μόλις τα 86.422 άτομα σε αγώνα της ομάδας ανδρών, τη στιγμή που ο μέσος όρος ανέρχεται σε 50.000 θεατές.
Στόχος της Μπαρτσελόνα ήταν να καταρρίψει το ρεκόρ στις γυναίκες και γι’ αυτό έγινε η μεταφορά του αγώνα από την κανονική έδρα της, το “Γιόχαν Κρόιφ” των 6.000 θεατών, όπου ο μέσος όρος προσέλευσης είναι 2.938 ανά αγώνα.