Η νέα Ferrari F1-75 είναι σχεδιασμένη εν λευκώ, όπως και όλα τα φετινά μονοθέσια της Formula 1, λόγω της εκ βαθέων αλλαγής των σχεδιαστικών και τεχνικών κανονισμών του σπορ – με στόχο η αεροδυναμική τους να επιτρέπει πιο στενές μάχες στην πίστα.
Η ομάδα του Μαρανέλο δεν έχει κρύψει ότι φιλοδοξεί να εκμεταλλευτεί το γεγονός ότι όλοι ξεκινούν από το μηδέν ώστε να είναι εξαρχής ανταγωνιστική απέναντι στις Mercedes, RBR – ή και οποιαδήποτε άλλη ομάδα καταφέρει να σχεδιάσει φέτος ένα μονοθέσιο ικανό για νίκες.
Για αυτή της τη φιλοδοξία είχε δύο πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα. Το πρώτο είναι ότι δεδομένου πως τερμάτισε μόλις στην 6η θέση στο πρωτάθλημα του 2020, είχε στη διάρκεια του 2021 πολύ περισσότερο επιτρεπόμενο χρόνο στην αεροσήραγγα (που καθορίζεται βάσει της βαθμολογίας κατασκευαστών της προηγούμενης χρονιάς, για λόγους περιορισμού του κόστους) κι έτσι μεγαλύτερα περιθώρια εξέλιξης του μονοθεσίου του 2022.

Το δεύτερό της πλεονέκτημα φέρεται να έχει να κάνει με την υβριδική μονάδα ισχύος και τα νέα καύσιμα Ε10, που φέτος θα αποτελούνται σε ποσοστό 10 τοις εκατό από αιθανόλη. Η Scuderia όχι μόνο εξέλιξε το υβριδικό της σύστημα της F1-75 εισάγοντάς το στην περσινή SF21 στα τελευταία 6 GP του 2021, αλλά και λέγεται ότι θα καρπωθεί μιας επαναστατικής τεχνολογίας που έχει εντοπίσει η προμηθεύτρια καυσίμων της, Shell, σχετικά με τα βιοκαύσιμα.
Κατά συνέπεια, με τον κινητήρα της στο ίδιο πλέον απόδοσης και ισχύος με εκείνους της Mercedes και της Red Bull (Honda), απομένει να φανεί αν έχει κάνει εξίσου καλή δουλειά στην αεροδυναμική, ώστε οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ να είναι ικανοί για νίκες το 2022.