Η Ρεάλ ανήκει στην δεύτερη θέση του πίνακα με τα brands που ασκούν επιρροή στην κοινωνία της Ισπανίας.

Η «AS» αποκάλυψε τα μεγαλύτερα μεγαλύτερο brands όσον αφορά την επιρροή στην κοινωνία της Ισπανίας, με την Ρεάλ να φιγουράρει στη δεύτερη θέση, με ποσοστό 26,06%.

Στην κορυφή συναντάμε την εταιρεία ένδυσης «Zara», που ανήκει στον όμιλο «Inditex» με 29,46%. Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Mercadona ακολουθεί στην τρίτη θέση με 13.90%, ενώ ακολουθούν η Μπαρτσελόνα και η «Banco Santander».