Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookie μας.

LANDO NORRIS: Στο top 10 των ακριβοπληρωμένων πιλότων της Formula1
AutoMoto

LANDO NORRIS: Στο top 10 των ακριβοπληρωμένων πιλότων της Formula1

Ύστερα από τα πρώτα τέσσερα grand prix του 2021 και πριν από το απαιτητικό πέμπτο στους δρόμους του Μονακό, νωρίς-νωρίς δηλαδή μέσα στη σεζόν, ο Λάντο Νόρις εξασφάλισε ότι θα ‘τρέχει’ και μετά το 2022 στη Formula 1. Όχι ότι υπήρχε αμφιβολία επ’ αυτού, δεδομένης της εξέλιξης που έχει παρουσιάσει ο 22χρονος Βρετανός κατά την πρώτη, επίσημη, διετία του στο τιμόνι της McLaren. Όσο να ‘ναι όμως το νέο συμβόλαιό του ήταν μια επικύρωση της παρουσίας του στο grid χωρίς να αισθάνεται την οποιαδήποτε πίεση θα ήταν πιθανό να προκύψει από την υπόνοια της αξιολόγησης της επάρκειάς του από αγώνα σε αγώνα.

Το γιόρτασε μάλιστα με την τρίτη θέση της προηγούμενης Κυριακής στο Μόντε Κάρλο, πίσω από τον νικητή Μαξ Φερστάπεν και περυσινό ομόσταυλό του Κάρλος Σάινθ.

Υπογράφοντας μαζί του για άλλες δύο χρονιές τουλάχιστον οι επιτελείς της McLaren τού άναψαν τα πράσινα φώτα, εκτιμώντας ότι διαθέτει τον χαρακτήρα να ηγηθεί ενός διδύμου που έως το 2023 θα φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Οι αριθμοί ως εδώ τους δικαιώνουν, αφού ο μικρός απολαμβάνει την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη, πρώτος δηλαδή στο δεύτερο γκρουπ, στο +9 από τον Βάλτερι Μπότας και υπερδιπλάσιους πόντους από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο.

Ο Νόρις, με junior δελτίο από το 2017 και δοκιμαστής από το 2018, έχει ήδη συμμετάσχει σε 43 grand prix της Formula 1 φτάνοντας τρεις φορές στο podium και έχει αναμφίβολα συμβάλει στην αναβάθμιση του ρόλου της ομάδας του στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, μια και από την 6η θέση του 2018 πάτησε στην 3η του 2020. Δεν είναι μυστικό ότι επιθυμούσε σφόδρα ν’ ανανεώσει το συμβόλαιό του με τη McLaren, διότι “δεν φανταζόμουν τη νέα φάση της καριέρας μου οπουδήποτε αλλού“. Γι’ αυτό και, μεταξύ μας, αποδέχθηκε την ελάχιστη αύξηση που θα μπορούσε να κερδίσει δικαιωματικά ένας πιλότος με το δικό του potential.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν διαρρεύσει, ο 22χρονος πιλότος θα αμείβεται πια με 6 εκατομμύρια δολάρια για κάθε χρόνο συνεργασίας του με τη βρετανική ομάδα. Φυσικά η διαφορά από τις απολαβές που προβλέπονται στο συμβόλαιο του πρωταθλητή Λιούις Χάμιλτον είναι χαώδης. Κι αν ο πιο επιτυχημένος πιλότος της τελευταίας 15ετίας είναι ‘αυτός που είναι’ και οποιαδήποτε σύγκριση είναι ανεδαφική, μοιάζει οξύμωρο το γεγονός πως κάμποσοι πιλότοι, χωρίς ανάλογη απόδοση, εξακολουθούν ν’ αμείβονται πολύ καλύτερα.

Ανάγκη τα χρήματα ο Νόρις δεν τα έχει, όντας δευτερότοκος γιος ενός εκ των 20 πλουσιότερων κατοίκων του φημισμένου για τη χλιδή του Μπρίστολ. Του Άνταμ Νόρις εν προκειμένω, του οποίου η περιουσία το 2016 ξεπερνούσε ήδη τα 200 εκατομμύρια λίρες. Θα συμφωνήσεις παρόλα αυτά πως είναι τουλάχιστον ανορθόδοξο να είναι αρκετά χαμηλά στη λίστα, παρά στην ετήσια αύξηση των 2.5 εκατ. λιρών που του προσφέρθηκε για να μην σκεφτεί τη μεταγραφή, ο μικρός είναι ο 13ος μεταξύ των 20 σε απολαβές και απλώς θα κερδίσει ελάχιστο έδαφος μόλις ενεργοποιηθεί η νέα συμφωνία.

Η λίστα των ετήσιων αμοιβών των πρώτων 10 πιλότων για το 2021

Λιούις Χάμιλτον, Mercedes 50-55.000.000,

Φερνάντο Αλόνσο Alpine 20-20.500.000

Μαξ Φερστάπεν Red Bull 20-25.000.000

Ζεμπάστιαν Φέτελ Aston Martin 15-17.000.000

Ντάνιελ Ρικιάρντο McLaren 15-17.000.000

Σαρλ Λεκλέρ Ferrari 11-12.000.000

Βάλτερι Μπότας Mercedes 10-11.000.000

Κίμι Ράικονεν Alfa Romeo 8-10.000.000

Κάρλος Σάινθ Ferrari 7-9.000.000

Πιέρ Γκασλί Alpha Tauri 5.000.000

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ