To κράνος και τα δάκρυα του Χάμιλτον για τον Άιρτον Σένα (pics)

O Λιούις Χάμιλτον τιμά τον Άιρτον Σένα φορώντας στο Γκραν Πρι Βραζιλίας ένα κράνος με κόκκινα και πράσινα χρώματα, ενώ ο Φέτελ χάιδεψε τη McLaren ΜΡ-4 του θρυλικού οδηγού!

Μπορεί να έχουν περάσει 25 χρόνια από την Πρωτομαγιά του 1994 όταν έφυγε από τη ζωή ο Άιρτον Σένα, όμως ο μεγάλος Βραζιλιάνος παραμένει αθάνατος στις μνήμες των ανθρώπων της Formula 1. Ιδιαίτερη συγκίνηση επικρατεί βεβαίως όταν επιστρέφει η Formula 1 στην πατρίδα του Θεού του αθλήματος, καθώς μάλιστα ο τάφος του Σένα απέχει μόλις δώδεκα χιλιόμετρα από την πίστα του Ιντερλάγκος.

Ο Λιούις Χάμιλτον έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι ο Σένα υπήρξε το μεγάλο του είδωλο και εφέτος τον τιμά στο Γκραν Πρι Βραζιλίας επιλέγοντας ένα πολύ ιδιαίτερο κράνος σε συνδυασμό κόκκινων και πράσινων αποχρώσεων. Στο κράνος υπάρχει μία απεικόνιση του γνωστού αγάλματος του Χριστού που δεσπόζει πάνω από έναν λόφο του Ρίο ντε Τζανέιρο, ενώ το κοσμούν και τρία αστέρα που συμβολίζουν τα παγκόσμια πρωταθλήματα του 1988, 1990 και 1991 του Άιρτον Σένα.

Όπως ανέφερε ο Βρετανός οδηγός της Mercedes χαρακτηριστικά, «ήμουν σε έναν αγώνα καρτ όταν πέθανε ο Άιρτον και άρχισα να κλαίω. Όπως παλαιότερα εξάλλου όταν δεν είχε νικήσει ο Άιρτον. Παρέμεινε μέχρι σήμερα το μοναδικό μου είδωλο στη Formula 1. Ήταν επίσης ένας υπέροχος άνθρωπος, όπως έμαθα αργότερα.»

Ο Φέτελ χάιδεψε τη McLaren του Σένα

Όμως και ο Φέτελ δήλωσε ότι εκστασιάζεται πάντα από τον θρύλο του Σένα, όταν βρίσκεται στη Βραζιλία. Μάλιστα ο Γερμανός παρακολούθησε από κοντά και με ενδιαφέρον την άφιξη της κοκκινόασπρης McLaren-Honda MP-4 στην πίστα του Ιντερλάγκος και τη χάιδεψε μερικές φορές. «Αυτά τα αυτοκίνητα ήταν απλά ωραιότερα και πιο απολαυστικά από τις σημερινές βολίδες. Επίσης ήταν δυσκολότερο να οδηγηθούν και κυρίως έκαναν πολύ περισσότερο θόρυβο. Θα μου άρεσε να οδηγούσα πριν 30 χρόνια», αποκάλυψε ο Γερμανός οδηγός της Ferrari.

H McLaren-Honda MP-4 κατέκτησε το 1988 τη νίκη στους 15 από τους 16 αγώνες εκείνης της χρονιάς με το θρυλικό δίδυμο των Άιρτον Σένα και Αλέν Προστ, οπότε θεωρείται μέχρι σήμερα το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο στην ιστορία της Formula 1. Στο περιθώριο του Γκραν Πρι Βραζιλίας είχαν την τιμή και την ευκαιρία να την οδηγήσουν ο ανιψιός του Άιρτον Σένα, Μπρούνο, που έτρεξε επίσης μεταξύ 2010 και 2012 στη Formula 1 και ο Βρετανός Μάρτιν Μπραντλ. Ο Μπραντλ έγινε σχολιαστής της Formula 1 μετά την ολοκλήρωση της καριέρας του στο συγκεκριμένο άθλημα, ενώ υπήρξε μεγάλος αντίπαλος του Βραζιλιάνου στα βρετανικά πρωταθλήματα της Formula 3.