Τρέξιμο στο διάδρομο ή στο δρόμο για μέγιστο αποτέλεσμα στο αδυνάτισμα;

Το τρέξιμο στο διάδρομο ή στο δρόμο καίει περισσότερες θερμίδες και άρα εξασφαλίζει στους αθλούμενους ότι θα χάσουν περισσότερα κιλά. Η απάντηση στο ερώτημα δεν είναι και τόσο απλή.

Το τρέξιμο στο διάδρομο ή στο δρόμο καίει περισσότερες θερμίδες και άρα εξασφαλίζει στους αθλούμενους ότι θα χάσουν περισσότερα κιλά; Η απάντηση στο ερώτημα δεν είναι και τόσο απλή.

Και αυτό διότι στην ουσία, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία δεν είναι τίποτα από τα δύο, αλλά η ταχύτητα και η ένταση με την οποία τρέχουμε.

Για το μέσο άτομο που τρέχει με 8 έως 14 χιλιόμετρα την ώρα, κάποιες έρευνες δείχνουν ότι με το τρέξιμο σε εξωτερικό χώρο καίει μέχρι 5% περισσότερες θερμίδες, ενώ άλλες μελέτες δείχνουν ότι δεν υπάρχει κάποια ουσιαστική διαφορά.

Αν, ωστόσο, κανείς τρέξει σε έναν πιο γρήγορο ρυθμό – πιο γρήγορα από 16 χιλιόμετρα την ώρα και πάνωτότε μπορεί να κάψει μέχρι 10% περισσότερες θερμίδες όταν τρέχει στον δρόμο από ότι στον διάδρομο.

Οι συνθήκες…

Σε γενικές γραμμές, το τρέξιμο στο διάδρομο είναι πιο εύκολο, επειδή το έδαφος τραβιέται κάτω από τα πόδια μας και δεν υπάρχει η αντίσταση του αέρα. Αυτό άλλωστε εξηγεί την διαφορά στην ποσότητα των θερμίδων που καίγονται. Για να υπάρξει αποτέλεσμα, πρέπει να δυσκολέψουν πολύ οι… συνθήκες πάνω στο διάδρομο. Δείτε ένα πρόγραμμα ΕΔΩ

Επίσης, να έχουμε κατά νου ότι οι μετρήσεις για τις θερμίδες που καίμε στους διαδρόμους δεν είναι ακριβείς. Μερικές εκθέσεις δείχνουν ότι οι διάδρομοι υπερεκτιμούν τις πραγματικές θερμίδες που καίγονται έως και 15-20%.