Τετράθυρο supercar το Audi RS7 των 600 ίππων (pics)

Στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Audi αποκαλύπτει την κορυφαία έκδοση στην γκάμα του A7, που δεν είναι άλλη φυσικά από την εντυπωσιακή RS7.

Τα RS μοντέλα της Audi είναι μια… άλλη ιστορία και η φίρμα από το Ίνγκολστατ μας παρουσιάζει το νέο RS7, στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Πρόκειται για το κορυφαίο μοντέλο στην γκάμα του A7 και χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη από το επίσης εντυπωσιακό RS6. Αυτό σημαίνει ότι κάτω από το καπό βρίσκεται ένας V8 βενζινοκινητήρας TFSI με 4.0 λίτρα χωρητικότητα και απόδοση 600 ίππων, με 800 Nm ροπής! Εύκολα καταλαβαίνουμε, ότι πρόκειται για ένα… κτήνος με εξωπραγματικές επιδόσεις.

Το τετράθυρο αμάξωμα εκτοξεύεται στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα και συνεχίζει ακάθεκτο έως και τα 250 χλμ./ώρα που είναι η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα. Προαιρετικά, υπάρχει ένα πακέτο που ανεβάζει τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 280 χλμ./ώρα ή στα 305 χλμ./ώρα, ανάλογα με το ποσό που θέλει να ξοδέψει ο πελάτης. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στους τέσσερις τροχούς στο σύστημα τετρακίνησης Quattro και το σασμάν είναι ένα αυτόματο των οκτώ σχέσεων.

Στις πιο αναλυτικές λεπτομέρειες του κινητήρα συναντάμε ένα σύστημα υποβοήθησης των 48 Volt που βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι, ενώ υπάρχουν πολλά συστήματα που ωφελούν την οδική συμπεριφορά, όπως η ενεργή τετραδιεύθυνση. Η τετρακίνηση Quattro στο συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί να στείλει έως και το 85% της ισχύος στον πίσω άξονα και υπάρχει και σπορ μπλοκέ διαφορικό για μεγαλύτερο οδηγικό σασπένς.

Στάνταρ είναι και η αερανάρτηση, όμως η Audi Sport δεν μας αφήνει παραπονεμένους και προσφέρει μια πιο ειδική λύση ονόματι RS Sport Suspension, με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά. Κατά τα λοιπά, το RS7 ξεχωρίζει από τα A7 σε πολλά σημεία. Προφυλακτήρες, φουσκώματα παντού, εξατμίσεις πίσω, ζάντες 22 ιντσών και άλλα φωνάζουν την εκρηκτική του ταυτότητα και συνολικά, είναι 40 χιλιοστά πιο πλατύ από το ήδη εντυπωσιακό A7.