Απροσδόκητοι τρόποι που αυξάνουν το προσδόκιμο ζωής!

To κλειδί για να ζήσετε περισσότερο και να είστε υγιείς δεν είναι δα και κανένα φοβερό μυστικό. Τρώτε σωστά, να κοιμάστε επαρκώς και να μην παραμελείτε την άσκηση.

Ο συνδυασμός των τριών θα σας βοηθήσει να μείνετε σε φόρμα, ωστόσο υπάρχουν κάποιες μικρές καθημερινές συνήθειες που έχουν θεαματικά αποτελέσματα μακροπρόθεσμα.

Το πώς φροντίζετε σώμα και δέρμα επηρεάζει όχι μόνο το πώς νιώθετε, αλλά και το πώς δείχνετε στους γύρω σας. Οι ρυτίδες που συχνά παρατηρείτε στο πρόσωπό σας έχουν να κάνουν μεταξύ άλλων με το κάπνισμα, την ηλιακή ακτινοβολία και φυσικά την ηλικία. Α

υτό που ίσως δεν γνωρίζουν πολλοί είναι πως το να πίνεις το ποτό σου χωρίς καλαμάκι και να τρως συγκεκριμένες τροφές μπορεί να βοηθήσουν κάποιον να πάει κόντρα στον χρόνο.

Κάποιες υγιεινές συνήθειες όπως η άρση βαρών με την οποία χτίζονται οι μύες που είναι απαραίτητοι για την ρύθμιση του μεταβολισμού, η αποφυγή τροφών που οδηγούν σε χρόνιες φλεγμονές  και η κατανάλωση καρυδιών, μπορούν να αυξήσουν το προσδόκιμο ζωής σας.

Ακολουθούν απροσδόκητοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αυξήσετε το προσδόκιμο ζωής:

Χαμηλώστε την θερμοκρασία

Τον χειμώνα όλοι θέλουμε να νιώθουμε πιο ζεστά ωστόσο το να βάλουμε το καλοριφέρ στο φουλ δεν είναι η πιο συνετή επιλογή. Οι υψηλές θερμοκρασίες στεγνώνουν τον αέρα στους εσωτερικούς χώρους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε φλεγμονές στο δέρμα σας. Μια αποδεκτή θερμοκρασία τον χειμώνα είναι 21 βαθμοί στο καθιστικό και 18 στα υπόλοιπα δωμάτια του σπιτιού σας.

Αποκτήστε κατοικίδιο

Mελέτη έχει δείξει πως άτομα που έχουν σκύλο είναι λιγότερο πιθανό να υποστούν καρδιακό επεισόδιο από εκείνα που δεν έχουν κατοικίδιο. Άλλη έρευνα έδειξε πως οι ιδιοκτήτες γάτας είναι πιο δύσκολο να υποστούν εγκεφαλικό σε σχέση με τα άτομα που δεν έχουν το συμπαθές κατοικίδιο στο σπίτι τους.

Αρση βαρών

Oσο μεγαλώνουμε, τόσο μειώνεται η μυϊκή μάζα με αποτέλεσμα να χάνουμε την ευελιξία και την καλή μας ισορροπία. Δεν θα πρέπει να παραμελούμε την άσκηση των μυών αν θέλουμε να έχουμε έναν σωστό μεταβολισμό που θα ρυθμίζει αποτελεσματικά τα επίπεδα του σακχάρου στ αίμα αλλά και του σωματικού βάρους.

Κάψε λίπος, χτίσε τους μυς σου με ένα πρόγραμμα… φωτιά!

Αποφύγετε συγκεκριμένες τροφές

Aν πριν πέσετε για ύπνο καταναλώσετε τρόφιμα γεμάτα trans λιπαρά, το επόμενο πρωί το δέρμα σας θα δείχνει πιο γερασμένο. Βγάλτε από την διατροφή σας την επεξεργασμένη ζάχαρη και τους σύνθετους υδατάνθρακες. Οι ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες οδηγούν σε χρόνιες φλεγμονές και αυτές με την σειρά τους στο οξειδωτικό στρες, δηλαδή σε ανισορροπία μεταξύ της παραγωγής ελεύθερων ριζών και της ικανότητας του σώματος να αποτοξινώνει τις βλαβερές τους συνέπειες.

Κόψτε τα αναψυκτικά

Ακόμη και τα διαίτης καλό είναι να λείπουν από την καθημερινότητά σας. Έρευνες έχουν δείξει πως μακροπρόθεσμα τα αναψυκτικά μπορεί να οδηγήσουν σε γήρανση των κυττάρων όπως ισχύει και στην περίπτωση του καπνίσματος.

Φάτε καρύδια

Oι ξηροί καρποί είναι τρόφιμα πλούσια σε βιοενεργά μακροθρεπτικά συστατικά. Η μοναδική σύνθεσή τους είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία μας. Ερευνες έχουν δείξει πως η αυξημένη κατανάλωση καρυδιού μπορεί να προλάβει ένα καρδιολογικό πρόβλημα, αλλά και τον γυναικείο διαβήτη.

Αφήστε κάτω το κινητό

H ακτινοβολία που εκπέμπουν τα κινητά για πολλούς συνδέεται με καταστροφή των κυττάρων του σώματος και γήρανση της επιδερμίδας. Για όσους χρησιμοποιούν μανιωδώς την τηλεφωνική τους συσκευή, τα πράγματα δεν μπορεί να είναι αισιόδοξα για το μέλλον.

Μάθετε νέα πράγματα

Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως η ηλικία του εγκεφάλου μειώνεται κατά 0.95 έτη για κάθε έτος εκπαίδευσης. Θα πρέπει λοιπόν να κρατάτε το μυαλό διαρκώς απασχολημένο. Άλλωστε η ελαστικότητα του εγκεφάλου ενθαρρύνεται από τα νέα πράγματα που βιώνετε και μαθαίνετε στην καθημερινότητα σας.

Μην χρησιμοποιείτε καλαμάκι

Η επαναλαμβανόμενη κίνηση που κάνετε με τα χείλη όταν πίνετε ροφήματα και ποτά με καλαμάκι δημιουργεί ρυτίδες και γραμμές γύρω από την περιοχή του στόματος με τα χρόνια. Οι γραμμές αυτές γίνονται πιο εμφανείς όσο μεγαλώνουμε σε ηλικία και χαλαρώνει το δέρμα μας.

Έξι σημάδια που φανερώνουν ότι πρέπει να γυμνάζεστε περισσότερο

Μην το παρακάνετε με την γυμναστική

Το μέτρον άριστον ισχύει και στην περίπτωση της άσκησης. Αν ξεπεράσετε τα όρια το σώμα σας μπαίνει σε μια φάση πίεσης και αυτό καταστρέφει το κολλαγόνο στο δέρμα σας, την πρωτεΐνη που είναι σημαντική για την υγεία των μυών και της επιδερμίδας.

Μην τρίβετε τα μάτια σας

To δέρμα γύρω από τα μάτια είναι αρκετά ευαίσθητο. Αν του ασκείτε πίεση, είναι πιο εύκολο να εμφανιστούν ρυτίδες. Χρησιμοποιείστε σταγόνες για τα μάτια αν τα αισθανθείτε ξερά.

Κάντε στρέτσινγκ

Χαλαρώνει τους μύες και κρατά το σώμα σας ευλύγιστο. Σε αυτή την κατεύθυνση θα σας βοηθήσει σίγουρα και η γιόγκα. Πάρτε δυνατή εισπνοή και εν συνεχεία αποβάλετε τον αέρα από την μύτη προκειμένου να χαλαρώσετε το νευρικό σύστημα. Το στρέτσινγκ βοηθά να καταπολεμήσετε το στρες και να κάνετε τους μύες πιο εύκαμπτους.

Σπάστε την ρουτίνα

Είναι δύσκολο να ξεφύγετε από χρόνιες συνήθειες αλλά είναι απαραίτητο να αλλάζετε σε τακτά διαστήματα πράγματα στην καθημερινότητά σας ώστε να μην οδηγηθείτε σε αδράνεια, ψυχική και σωματική κόπωση και κατά συνέπεια σε γρηγορότερη γήρανση.

Μην πλένετε τόσο συχνά το πρόσωπό σας

Όταν πλένετε το πρόσωπό σας 2 και 3 φορές την ημέρα με  αλκαλικά σαπούνια, η επιδερμίδα σας θα γίνει περισσότερο ξηρή και θα χάσει μέρος από τα φυσικά της έλαια.