Προλαβαίνεις να φτιάξεις κορμί για την παραλία

Αρκεί να πειθαρχήσεις σε αυτά τα 4 tips.

Το Πάσχα είναι κοντά, θα φας, θα πιεις, θα ξαναφάς αλλά πρέπει να προσέξεις. Διότι πέρα από την ανάγκη να βρεις ξανά ρυθμούς σε δουλειά ή πανεπιστήμιο, οι κοιλιές πρέπει να μπουν μέσα και γρήγορα. Το καλοκαίρι δεν είναι μακριά.

 

200

 

Σε οχτώ και κάτι εβδομάδες θα κάνεις την πρώτη σου βουτιά και σίγουρα δεν θες να προκαλείς τέτοιου είδους ατομικές μπόμπες. Για αυτό, λοιπόν, πάρ’ το πάνω σου.

Έφτασε η στιγμή να κάνεις κάτι για τον εαυτό σου. Ακολούθησε λοιπόν τις συμβουλές του παρακάτω άλμπουμ και πειθάρχησε το «εγώ» σου:

Βάλε Πρόγραμμα: Πολλοί το αποκαλούν εμμονή, ωστόσο αυτό θα στο πουν μόνο οι τεμπέληδες. Διότι όπως είναι γνωστό το σώμα χρειάζεται σταθερό πρόγραμμα προκειμένου να ανταπεξέλθει με τον καλύτερο τρόπο στις αλλαγές που θέλεις να του προκαλέσεις. Ισορροπία λοιπόν σε όλες σου τις κινήσεις. Θες να τα πιεις; Κάν’ το, αλλά με ρέγουλα. Γουστάρεις μάσα; Φάε και δύο πιάτα. Όχι όμως όλη την πιατέλα. Το ίδιο και στη γυμναστική. Όχι τη μία μέρα ρεπό και την άλλη μέρα ανελέητο λιώσιμο από το πρωί μέχρι το βράδυ στο γυμναστήριο. Και θα τραυματιστείς και θα έχεις κάνει απλώς μια τρύπα στο νερό.

Γύμνασέ τα όλα: Το ξέρουμε πως υπάρχουν κάποιοι μύες που θες να γυμνάσεις περισσότερο. Μπορεί να είναι οι τετρακέφαλοι, οι τρικέφαλοι ή οι κοιλιακοί. Δεν υπάρχει κάτι κακό σε αυτό. Το αρνητικό θα είναι να γυμνάζεις μόνο αυτά που θες, αμελώντας όλα τα άλλα. Τα έχουμε ξαναπεί και δεν θα σταματήσουμε να το λέμε. Κράτα ισορροπία σε όλο σου το σώμα. Κάνε μπράτσα αλλά δεν γίνεται να μην μπορείς να πηδάς εφημερίδα. Εκτός του ότι δεν είναι καλό για σένα εσωτερικά, είναι και αντιαισθητικό εξωτερικά.

Βρες κίνητρο: Πολλές φορές κάνεις την προπόνηση απλώς για να την κάνεις. Εκεί που γυμνάζεσαι σκέφτεσαι να τα παρατήσεις και να συνεχίσεις ξανά την επόμενη μέρα. Και κάπως έτσι το έχασες το παιχνίδι, διότι και αύριο το ίδιο θα κάνεις. Αν δυσκολεύεσαι να βρεις κίνητρο θα σε συμβουλεύαμε να ρίχνεις μια ματιά στους κλασικούς γυμναστηριακούς τύπους που το παίζουν ιστορίες και να βάλεις σκοπό να τους προσπεράσεις. Ή έστω πήγαινε γυμναστήριο με έναν ανταγωνιστικό φίλο σου. Και στις δύο περιπτώσεις θα το πάρεις πατριωτικά και θα δώσεις το κάτι παραπάνω, εκεί που το μυαλό θα αρχίσει να κουράζεται.

«Κοιμήσου αγγελούδι μου…»: Προκειμένου να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, οφείλεις να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερα «καύσιμα». Και από πού θα προέρχονται αυτά; Από τον ύπνο. Μόνο που αν δεν κοιμάσαι αρκετά, δεν σε βλέπουμε να τα δίνεις όλα όπως όφειλες. Εκτός βέβαια αυτού, το να κοιμάσαι σωστά έχει και ένα άλλο καλό στην προσπάθειά σου να φτιάξεις κορμί. Λιγότερος ύπνος σημαίνει λιγότερα επίπεδα λεπτίνης και γκρελίνης, δύο ορμόνων σημαντικών για την ομαλή λειτουργία του μεταβολισμού σου. Επομένως κοιμήσου σωστά, και σώμα σου θα μεταβολίσει ευκολότερα υδατάνθρακες και λίπος.