Παρότι εκκίνησε από την 4η θέση, ο Μαξ Φερστάπεν δεν δυσκολεύτηκε να κερδίσει το πρώτο φετινό Sprint της Formula 1, στο πλαίσιο του GP Κίνας. Ο Λιούις Χάμιλτον κράτησε τη 2η θέση για το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα, τρίτος στο βάθρο ο Σέρζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB20.

Ο αγώνας Sprint στην πίστα της Σαγκάης, στο πλαίσιο του 5ου φετινού GP της Formula 1 στην Κίνα, ήταν και πάλι μια παράσταση για έναν ρόλο – τουλάχιστον όσον αφορά στη νίκη. Ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull δεν δυσκολεύτηκε να πετύχει άλλη μία νίκη, και να πάρει τους 8 βαθμούς του μικρού αυτού σημερινού αγώνα των 19 γύρων.

Ο Λιούις Χάμιλτον είχε την ταχύτητα στη Mercedes W15 του να μείνει στη δεύτερη θέση, χωρίς προβλήματα, αλλά πίσω του ο Σέρτζιο Πέρεζ βγήκε νικητής της μάχης του βάθρου εμπρός από τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ της Ferrari μετά από μια συγκλονιστική μονομαχία στον 16ο γύρο, που επέφερε την εγκατάλειψη του Φερνάντο Αλόνσο έπειτα από επαφή με τον Σάινθ.

Ο Λάντο Νόρις, κάτοχος της σημερινής πολ ποζίσιον, τερμάτισε στην 6η θέση, καθώς στην εκκίνηση έχασε την πρωτοπορία του αγώνα από τον Χάμιλτον και, προσπαθώντας να την ανακτήσει, βγήκε εκτός πίστας στη στροφή 3.

FORMULA 1
Αποτελέσματα Sprint Race, GP Κίνας 2024, FORMULA 1

Πώς εξελίχθηκε ο αγώνας Sprint της Κίνας
Στην εκκίνηση ο poleman Λάντο Νόρις αντέδρασε κατά λίγα κλάσματα του δευτερολέπτου πιο αργά από τον Χάμιλτον, ο οποίος πρόλαβε να βάλει το ρύγχος της Mercedes W15 του λίγα εκατοστά πιο μπροστά από της McLaren στην πρώτη στροφή. Ο Νόρις προσπάθησε να ανακτήσει τη θέση του από την εξωτερική, όμως έχασε την πρόσφυση στη στροφή 3, ανοίχτηκε, και έπεσε στην 7η θέση – χάνοντας κάθε ελπίδα για διάκριση σήμερα.

Καθώς ο Χάμιλτον διατηρούσε την πρωτοπορία από τον Αλόνσο χωρίς πρόβλημα, αντιθέτως ο Μαξ Φερστάπεν στην 3η θέση αντιμετώπιζε κάποια αρχικά θέματα με την άντληση και διάθεση της ενέργειας της μπαταρίας της RB20 – όπως και ο Πέρεζ.

Όμως, με μια σειρά αλλαγών στη χαρτογράφηση του υβριδικού συστήματος ο Ολλανδός και ο Μεξικανός της Red Bull ανέβασαν το ρυθμό τους. Έτσι, ο Μαξ σύντομα έφτασε και πέρασε χρησιμοποιώντας το DRS την Aston του Αλόνσο, και πολύ γρήγορα εκμεταλλεύτηκε κι ένα μπλοκάρισμα του Χάμιλτον στη φουρκέτα για να πάρει την πρωτοπορία του Sprint και να χαθεί στον ορίζοντα, όπως συνηθίζει τα τελευταία 2,5 χρόνια.

Ο Χάμιλτον κατάφερε να κρατήσει το προβάδισμά του από τον Αλόνσο στο 1,5”, καθώς ο Ισπανός της Aston με τη σειρά του κατάφερνε να κρατήσει πίσω του τις ταχύτερες Ferrari και την RB20 του Πέρεζ. Μέχρι τον 16ο γύρο.

Τότε εκτυλίχθηκε μια συναρπαστική μάχη μεταξύ των Αλόνσο-Σάινθ-Πέρεζ-Λεκλέρ. Ο Σάινθ επιτέθηκε στον Αλόνσο, αλλά η παρατεταμένη τους μάχη έδωσε την ευκαιρία στον Πέρεζ να εκμεταλλευτεί την απώλεια χρόνου των δύο Ισπανών και να περάσει και τους δύο για την 3η θέση.

Οι Αλόνσο-Σάινθ είχαν μια επαφή, στη στροφή 7, που αποδείχθηκε καταστροφική για τον 42χρονο οδηγό της Aston καθώς προκάλεσε το κλατάρισμα ενός ελαστικού της AMR24 που τον ανάγκασε να επιστρέψει στα πιτς και να εγκαταλείψει. Μια δεύτερη επαφή, έπειτα, συνέβη μεταξύ των δύο οδηγών της Ferrari, αλλά χωρίς σοβαρές συνέπειες για τη Scuderia, καθώς ο Λεκλέρ κατάφερε για πρώτο αγώνα φέτος να βγει νικητής της μάχης του με τον Σάινθ, κερδίζοντας έτσι την 4η θέση.

Ο Νόρις, μετά το “ναυάγιο” του ξεκινήματος του αγώνα, μπήκε σε αυτή τη μάχη προς το τέλος, αλλά εντέλει δεν κατάφερε να μπει και στον πυρήνα της μάχης για να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την 6η θέση που καρπώθηκε μετά την εγκατάλειψη του Αλόνσο.

Πίσω από τη McLaren του Όσκαρ Πιάστρι, την πρώτη οκτάδα έκλεισε ο Τζορτζ Ράσελ με την έτερη Mercedes. Ο νεαρός Άγγλος πήρε τον τελευταίο βαθμό ρισκάροντας να αγωνιστεί με τη μαλακή γόμα, καθώς όλοι οι υπόλοιποι 19 οδηγοί συμμετείχαν σήμερα με (φρέσκια είτε χρησιμοποιημένη) μέση γόμα.

Μετά από το πρωινό Sprint στη Σαγκάη, σήμερα στις 10:00 ακολουθούν οι δοκιμές κατάταξης ενόψει του αυριανού κυρίως GP της Κίνας. Μείνετε συντονισμένοι στο SPORT24 για τη LIVE κάλυψη των κατατακτήριων του 5ου φετινού αγώνα της Formula 1.