Μήπως προπονείσαι περισσότερο από όσο πρέπει; Κάνε το τεστ

Seri: Κατέβασε την εφαρμογή, κάνε το απόλυτο σερί και διεκδίκησε εώς και 100.000€ κάθε μήνα εντελώς δωρεάν! (Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις)

Ένα μεγάλο πρόβλημα για τους αθλούμενους είναι η υπερπροπόνηση.

Ένα μεγάλο πρόβλημα για τους αθλούμενους είναι η υπερπροπόνηση. Ειδικά αυτόν τον καιρό που τα γυμναστήρια γεμίζουν ενόψει καλοκαιριού, οι περισσότεροι προσθέτουν ώρες, κιλά, χιλιόμετρα για να μπορέσουν να βγάλουν στην παραλία ένα αδύνατο κορμί.

Στο τέλος, όμως, κουράζονται και σε πολλές περιπτώσεις είτε τα παρατάνε, είτε τραυματίζονται. Πως θα καταφέρεις να ελέγξεις αν προπονείσαι περισσότερο από όσο πρέπει και να κάνεις ένα διάλειμμα ή μια καλύτερη διαχείριση;

Μπορείς με τη ζυγαριά του σπιτιού σου. Αν την πιάσεις στα χέρια σου, όπως θα δεις στο παρακάτω βίντεο, μπορείς να μετρήσεις τη δύναμη που ασκείς. Αν αυτό το κάνεις κάθε 1-2 μέρες και σημειώνεις στα πόσα κιλά περίπου φτάνεις με την πίεσή σου τη ζυγαριά, τότε θα καταλήξεις σε κάποια συμπεράσματα.

Αν για παράδειγμα, ενώ προπονείσαι καθημερινά, η πίεση που ασκείς μειώνεται, τότε σημαίνει ότι έχεις κουραστεί και οι αντοχές σου μειώνονται. Αντίθετα αν πιέζεις μέρα με την ημέρα περισσότερο, τότε βρίσκεσαι σε καλό δρόμο.

Δεν είναι ακριβείς τρόπος για να μετρήσεις τις δυνάμεις σου, είναι ωστόσο, ένας τρόπος ελέγχου.

Παίξε στην Parimatch με €100 bonus, 250+ αγορές και 500+ επιλογές ανά αγώνα, σε Κύπρο, Ελλάδα, Αγγλία και σε όλα τα μεγάλα πρωταθλήματα & ίσως τις καλύτερες αποδόσεις της αγοράς! Μοναδικές Προσφορές Live Bet Insurance και Series of Bets που σου δίνουν Μετρητά, με ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ προϋποθέσεις τζίρου!