Ποιο είναι το μυστικό της Ferrari; (pics)

Δημοσιεύτηκε στις:

Σούπερ αποδόσεις από το Stoiximan στα Κυπριακά ματς! Παίξε με 100€ bonus, 0% γκανιότα και περισσότερα από 150 ειδικά στοιχήματα για τα παιχνίδια του Κυπριακού πρωταθλήματος.

Ποιο είναι το μυστικό της Ferrari και που οφείλει την ανταγωνιστικότητα και την ταχύτητά της στις δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης;

 

Με τους νέους κανονισμούς της Formula1, που έχουν να κάνουν κυρίως με την αεροδυναμική και τα ελαστικά, περιμέναμε να δούμε πιο γρήγορα μονοθέσια φέτος. Κάτι που φάνηκε και στην πράξη στις δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης, αφού οι χρόνοι έπεσαν αισθητά, σε σύγκριση με πέρυσι, και μάλιστα έγιναν ρεκόρ.

Αυτά ανήκουν στη Ferrari, η οποία φαίνεται πως υπερέβαλε εαυτόν ενόψει της φετινής σεζόν, καθώς εμφανίστηκε πολύ πιο βελτιωμένη από τα προηγούμενα χρόνια. Το κατά πόσο αυτό θα βγει και στους αγώνες, θα φανεί κατά τη διάρκεια της σεζόν, όμως ποιο είναι το μυστικό της Scuderia;

Όλη η... δουλειά φαίνεται πως γίνεται στο σχεδιασμό των sidepods. Tα sidepods είναι δύο αεροδυναμικές διατάξεις που ξεκινούν αμέσως μετά τους εμπρός τροχούς. Για λόγους συντομίας και για να μην γράφουμε «πλευρικό αεροδυναμικό βοήθημα» θα τα ονομάζουμε sidepods.

Αυτό που έχουν κάνει στη Ferrari είναι να φτιάξουν ένα κανονικό sidepod εναρμονισμένο με τους κανονισμούς του 2017 με γωνία 75 μοιρών από την κεντρική γραμμή του μονοθεσίου, ώστε να δημιουργεί μία πιο όμορφη και αισθητική όψη και να ακολουθεί τον σχεδιασμό της μπροστινής αεροτομής προς τα πίσω.

Όμως οι σχεδιαστές έχουν πρόβλημα με αυτόν τον κανονισμό των 75 μοιρών, αφού το sidepod για να έχει σωστή απόδοση πρέπει το χείλος προσβολής να έχει γωνία 90 μοιρών σε σχέση με την κεντρική γραμμή του μονοθεσίου.

Έτσι σκέφτηκαν ένα πολύ έξυπνο τέχνασμα. Πρόσθεσαν ένα δεύτερο sidepod 30 εκατοστά πιο πίσω από το πρώτο που απλώς οδηγεί τον αέρα από το πρώτο στο δεύτερο, το οποίο ελεύθερο πλέον από την ανάγκη να εναρμονιστεί από τους κανονισμούς, έχει την επιθυμητή γωνία των 90 μοιρών και πολύ μεγαλύτερη αεροδυναμική απόδοση, γεγονός που προσφέρει σαφώς μεγαλύτερη ταχύτητα.

Με αυτόν τον τρόπο, η Scuderia έκανε μία... τρύπα στους κανονισμούς, η οποία είναι απολύτως νόμιμη και έχει προκαλέσει την έκπληξη των υπολοίπων ομάδων. Από εκεί και πέρα, εκτός του ότι όλη η διάταξη διαθέτει πολύπλοκα στοιχεία, το κυρίως σώμα του sidepod είναι μικρότερο!

Επίσης, αξιοσημείωτο είναι και το ότι το σύστημα ψύξης για το κιβώτιο ταχυτήτων και τα υδραυλικά δεν είναι, πλέον, τοποθετημένο πάνω στο αμάξωμα (γύρω από τον κινητήρα), όπως ήταν κανονικά μέχρι τώρα, αλλά διοχετεύεται στο πάτωμα του μονοθεσίου, ενώ οι σωλήνες ψύξης είναι απομακρυσμένες από τον κινητήρα για να παραμένουν κρύες, ενώ διατηρούν την απόσταση των 140 εκ., που προβλέπουν οι κανονισμοί για λόγους ασφαλείας.

Μάλιστα, η ομάδα του Μαρανέλο χρησιμοποίησε θερμικά αυτοκόλλητα στο κανάλι κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης για να καταγράψει τις θερμοκρασίες. Έτσι, η Ferrari δείχνει πως έχει κάνει σημαντική δουλειά στην SF70H με αποτέλεσμα να σημειώσει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο στις δοκιμές, και μένει να φανεί αν θα έχει τα ίδια αποτελέσματα και στα Γκραν Πρι.

 

 

 

 

 

 

 

Πηγή:Gazzetta.gr

Balla.com.cy's picture

Balla.com.cy