Οι 36 καλύτεροι τρόποι για να κάψεις τις περισσότερες θερμίδες σε μια ώρα!

Stoiximan: Παίξε με 100€ bonus, Αγώνες με 0% γκανιότα καθημερινα, Πριμ στο παρολί, Κορυφαίες αναμετρήσεις σε live streaming

Yπάρχει πληθώρα λόγων για να βάλει κανείς στο καθημερινό του πρόγραμμα την άσκηση, ωστόσο ο σημαντικότερος για πολλούς έχει να κάνει με το κάψιμο των θερμίδων.

Η κλινική Mayo με βάση την έρευνα που πραγματοποίησαν  τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας, δημοσίευσε μια λίστα με 36 δραστηριότητες οι οποίες μπορούν να συμβάλουν αποφασιστικά στην προσπάθεια της απώλειας του περιττού λίπους.

Ταξινομήθηκαν από την πιο ήπια στην πιο απαιτητική και σε όλες αναγράφεται ο αριθμός των θερμίδων που μπορεί να χάσει σε μία ώρα ένα άτομο που ζυγίζει από 75 έως και 95 κιλά.

Στη λίστα συμπεριελήφθησαν κάποιες δημοφιλείς δραστηριότητες όπως το ποδόσφαιρο, η αναρρίχηση και το κανόε καγιάκ.

Δείτε αναλυτικά:

  • Hatha Yoga: 183 – 228 θερμίδες την ώρα
  • Περίπατος σε αργό ρυθμό (3,2χιλ την ώρα): 204 – 255 θερμίδες την ώρα
  • Bowling: 219-273 θερμίδες την ώρα
  • Χοροί τύπου ballroom: 219-273 θερμίδες την ώρα
  • Τάι Τσι: 219-273 θερμίδες την ώρα
  • Κανό: 256-319 θερμίδες την ώρα
  • Ποδήλατο, αργά (απόσταση μικρότερη των 16χιλ): 292-364 θερμίδες την ώρα
  • Βόλεϊ: 292-364 θερμίδες την ώρα
  • Power Yoga: 292-364 θερμίδες την ώρα
  • Γκολφ (μαζί με την μεταφορά του εξοπλισμού): 314-391 θερμίδες την ώρα
  • Σκι (όχι αυξημένης δυσκολίας, απλό κατέβασμα πλαγιάς ή snowboard): 314-391 θερμίδες την ώρα
  • Περίπατος (ζωηρός περίπου 5,6χιλ την ώρα): 314-391 θερμίδες την ώρα
  • Χαμηλής έντασης αεροβική άσκηση: 365-455 θερμίδες την ώρα
  • Τρέξιμο σε διάδρομο: 365-455 θερμίδες την ώρα
  • Βάρη και γυμναστική με ιμάντες ή ελατήρια (αντίσταση): 365-455 θερμίδες την ώρα
  • Καγιάκ: 365-455 θερμίδες την ώρα
  • Μπέιζμπολ ή σοφτμπολ:365-455 θερμίδες την ώρα
  • Αεροβική στο νερό: 402-501 θερμίδες την ώρα
  • Κολύμβηση (lap swimming όχι υψηλής έντασης): 423-528 θερμίδες την ώρα
  • Ορειβασία: 438-546 θερμίδες την ώρα
  • Κωπηλασία σε μηχάνημα (μέτρια ένταση): 438-546 θερμίδες την ώρα
  • Θαλάσσιο σκι: 438-546 θερμίδες την ώρα
  • Backpacking: 511-637 θερμίδες την ώρα
  • Πατινάζ στον πάγο: 511-637 θερμίδες την ώρα
  • Racquetball: 511-637 θερμίδες την ώρα
  • Υψηλής έντασης αεροβική άσκηση: 533-664 θερμίδες την ώρα
  • Rollerblading: 548-683 θερμίδες την ώρα
  • Μπάσκετ: 548-728 θερμίδες την ώρα
  • Ανάβαση (σε βουνό ή βράχια): 548-728 θερμίδες την ώρα
  • Τένις: 584-728 θερμίδες την ώρα
  • Τρέξιμο (8χιλ την ώρα): 606-755 θερμίδες την ώρα
  • Ανέβασμα σκάλας: 657-819 θερμίδες την ώρα
  • Έντονη κολύμβηση: 715-892 θερμίδες την ώρα
  • Ταεκβοντο:752-937 θερμίδες την ώρα
  • Ποδόσφαιρο: 752-937 θερμίδες την ώρα
  • Σκοινάκι: 861-1.074 θερμίδες την ώρα

BET ON ALFA: Παίξε online και πάρε Bonus 100% με την πρώτη κατάθεση μέχρι 100 Ευρώ