Πως πρέπει να τρώνε οι σαραντάρηδες που αθλούνται;

Stoiximan: Παίξε με 100€ bonus, Live Streaming, παιγνίδια με 0% γκανιότα και τα περισσότερα ειδικά στοιχήματα!

Έχεις φτάσει τα 40 και αναπολείς τις μέρες που μπορούσες να κάνεις γυμναστική και το σώμα σου να επανέρχεται σχετικά γρήγορα στα φυσιολογικά του επίπεδα χωρίς να ταλαιπωρείσαι από πιασίματα; Τα πράγματα είναι απλά: οι διατροφικές σου συνήθειες πρέπει να προσαρμοστούν στα δεδομένα της ηλικίας σου.

Η καλή και υγιεινή ζωή δεν αρκεί απλά. Είναι ζητούμενο να τρέφεσαι σωστά και να προσαρμόζεσαι σε όλα αυτά που «φωνάζει» το σώμα σου, το οποίο έχει κλείσει τα 40. Τι σημαίνει αυτό; Ότι στον οργανισμό σου πρέπει να εισέρχεται τέτοια ποσότητα πρωτεϊνών έτσι ώστε να είναι σε θέση να σας βοηθάει να βρίσκεστε μονίμως σε καλή κατάσταση.

Περισσότερη πρωτεΐνη

Η ποσότητα αυτή αυξάνεται όσο πιο πολύ μεγαλώνουμε. Ένας άνθρωπος που είναι 40 χρονών, ακόμα και αν βρίσκεται σε καλή φυσική κατάσταση και γυμνάζεται συστηματικά, χρειάζεται περισσότερη πρωτεΐνη σε σχέση με άτομα νεώτερης ηλικίας. Το αγγλόφωνο περιοδικό «International Journal of Sport Nutrition and Exercise Metabolism» διενήργησε μια έρευνα σχετικά με το ζήτημα.

Η εν λόγω έρευνα μπήκε σε μια διαδικασία να συγκρίνει την αποκατάσταση των μυών σε σχέση με τις πρωτεϊνικές ανάγκες ανάμεσα σε νέους ανθρώπους που αθλούνται συστηματικά και σαραντάρηδες (και πάνω…) που επίσης αθλούνται συστηματικά. Από αυτή την διαδικασία έγινε απόλυτα ξεκάθαρο πως όσοι αθλούνται και είναι ταυτόχρονα πάνω από 40 χρονών έχουν οργανισμούς που αδυνατούν να αναγεννήσουν τους μύες τους με ευκολία σε αντίθεση με όσους είναι νεότεροι.

Για την ακρίβεια, αυτό που προκύπτει ως συμπέρασμα είναι πως όσοι είναι από 40 χρονών και πάνω πρέπει, με το τέλος των ασκήσεών τους, να παίρνουν περίπου 35 με 40 γραμμάρια πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας (να πίνουν γάλα για παράδειγμα) σε αντίθεση με τους νεότερους που χρειάζονται μόλις 20 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Προσοχή μετά την προπόνηση

Αυτά τα ευρήματα αποδεικνύουν ότι οι σαραντάρηδες αθλητές πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στο τι τρώνε μετά την προπόνηση. Καλό είναι να αποφεύγουν να τρώνε ελαφρά αλλά αντίθετα να τρέφονται με κοτόπουλο, κρέας ή θαλασσινά. Όλες αυτές οι επιλογές περιέχουν μεγάλες ποσότητες λευκίνης, ένα αμινοξύ που ενισχύει την αποτακάσταση των μυών. Το γάλα είναι επίσης μια πολύ καλή επιλογή ενώ το ίδιο ισχύει και για τα φρούτα. Σε κάθε περίπτωση, όταν θρέφονται με συσκευασμένα προϊόντα οφείλουν να κοιτάνε τα συστατικά που αναγράφονται στη συσκευασία ώστε να είναι σίγουροι πως παίρνουν περίπου 35 έως 40 γραμμάρια πρωτεΐνης.

Πηγή:runnfun.gr

ΒΕΤ ΟΝ ALFA : Παίξε τώρα και ONLINE με 100% Bonus κατάθεσης μέχρι €100 Ευρώ