5 βασικοί λόγοι που ενώ γυμναζόμαστε σκληρά δεν βλέπουμε αντίστοιχο αποτέλεσμα

Stoiximan: Παίξε με 100€ bonus, Live Streaming, παιγνίδια με 0% γκανιότα και τα περισσότερα ειδικά στοιχήματα!

Μην απορήσεις αν στον καθρέφτη σου δεν απεικονίζεται η ενέργεια που καταναλώνεις. Υπάρχει λόγος προφανής.

Είναι μία τις αιτίες που αποθαρρύνουν τον κόσμο και συχνά έχουν ως συνέπεια τη διακοπή της σωματικής άσκησης.

Το φαινόμενο να γυμνάζεται κάποιος τακτικά και σε υψηλή ένταση, αλλά η αλλαγή στο σώμα του να είναι από ισχνή έως ανύπαρκτη, είναι κάτι που έχει αντιμετωπίσει για μικρό έστω διάστημα η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων που έχουν πολυετή παρουσία σε γυμναστήρια και χώρους άθλησης.

Κοινώς, μην απορήσεις αν στον καθρέφτη σου δεν απεικονίζεται η ενέργεια που καταναλώνεις. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι εντάσσεσαι σε μία (ή και παραπάνω) από τις πέντε κατηγορίες που ακολουθούν

1. Αποτυχία συνδυασμού της άσκησης με την ισορροπημένη διατροφή

Η μη συντονισμένη λήψη πρωτεϊνών, υδατανθράκων και καλών λιπαρών οδηγεί τον οργανισμό σε συνεχόμενο καταβολισμό, εμποδίζοντας έτσι τη μυϊκή αποκατάσταση και τη σωματική μας βελτίωση. Η πρωτεΐνη συντελεί στην αναπλαση του μυϊκου ιστού και οι υδατανθρακες στην αναπλήρωση του γλυκογόνου. Όσα ροκανίσματα κι αν κάνουμε, αν δεν προσέξουμε τη διατροφή (πόσο μάλλον αν αυτή είναι γεμάτη «κακά» λιπαρά) οι κοιλιακοί δεν θα φανούν ποτέ…

2. Λάθος ή ανεπαρκής τεχνική στην εκτέλεση των ασκήσεων

Πολύ συχνή κατάσταση σε γυμναστήρια και χώρους άθλησης. Ειδικά τα τελευταία χρόνια που στο διαδίκτυο γίνεται καταιγισμός προβολών «βιντεοσκοπημένης άσκησης». Η τεχνική παίζει μέγιστο ρόλο στην ενεργοποίηση και απομόνωση των μυϊκών ομάδων και στην αποφυγή τραυματισμών. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να εστιάζουμε στους μύες κι όχι στις αρθρώσεις.

3. Υπερπροπόνηση

Είναι το φαινόμενο που παρατηρείται πολύ συχνά (κυρίως σε νεαρές ηλικίες) σε όσους καταπιάνονται πρώτη φορά με τη γυμναστική. Στην προσπάθεια τους να αναπληρώσουν το κενό ετών ακολουθούν ένα εξαντλητικό πρόγραμμα καθημερινής άσκησης χωρίς την απαραίτητη ανάπαυση. Ο οργανισμός μας για να αναπληρώσει απαιτεί ξεκούραση και χρόνο για να έρθει στην ομοιόσταση και η υπερπροπόνηση απλά φέρνει το αντίθετο αποτέλεσμα.

4. Έλλειψη ύπνου.

Αυτό σχετίζεται άμεσα με το πόσο αποτελεσματική μπορεί να γίνει μια προπονητική μονάδα. Ένας εξαντλημένος οργανισμός είναι φυσιολογικό να μην μπορεί να αποδώσει επαρκώς, κάτι που σημαίνει ότι εισέρχεται πάλι στη διαδικασία του καταβολισμού.

5. Προπονητικό πρωτόκολλο.

Αν το προπονητικό σας πρωτόκολλο είναι ίδιο για αρκετό διάστημα τότε δυστυχώς ο οργανισμός σας έχει πέσει σε λήθαργο. Φροντίστε να «σοκάρετε» το σώμα μας με διαφορετικά προπονητικά μοτίβα ακόμα κι αν αυτό σημαίνει απλά αλλαγή στο ασκησιολόγιο σας. Πειραματιστείτε και δώστε την ευκαιρία στο σώμα σας να αντιδράσει…

* Ο Στέλιος Αγγελής είναι personal trainer, National trainer της Les Mills Greece και συνεργάτης του ΑΝΤ1, ως σύμβουλος ενημερωτικής εκπομπής υγείας και ευεξίας.

Πηγή:Menshouse.gr

ΒΕΤ ΟΝ ALFA: Παίξε τώρα και ONLINE με €5 Bonus εγγραφής χωρίς κατάθεση